اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

امام جمعه موقت محمودآباد:

تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود

امام جمعه موقت محمودآباد گفت: تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود و اگر چنانچه افرادی به این فهم رسیده باشند که اعتماد به آمریکا اشتباه بود جای تبریک دارد.

تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام غلامرضا کاوه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: خروج آمریکا از برجام نشان داد که منطق رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌های اخیر به محور اقتصاد مقاومتی از چه استحکام و قوتی برخوردار است.

وی افزود: 10 سال هست که تمام نامگذاری‌ها بر محور تحکیم بنیان‌های اقتصادی کشور شکل گرفته است و امسال را هم با نام حمایت از کالای داخلی و تولید ملی نامگذاری کردند یعنی توجه به توانمندی‌های داخل و قطع وابستگی به خارج از مرزها و تلاش جدی همه قوا خصوصا قوه مجریه به اقتصاد مقاومتی و خنثی کردن توطئه دشمن از راه فشار اقتصادی می‌باشد.

امام جمعه موقت محمودآباد تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام نشان داد که دشمنان تابلودار نظام اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا بود و اگر چنانچه افرادی به این فهم رسیده باشند که اعتماد به آمریکا اشتباه بود جای تبریک دارد.

کاوه خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف آمریکا برای خروج از برجام ایجاد شکاف میان مردم و مسؤولان هست و لذا باید وحدت و یکپارچگی ملی را حفظ کنیم زیرا بزرگ‌ترین تهدید برای ملت ایران دوقطبی شدن و مخالف و موافق شدن در برابر عربده‌کشی‌ها و یا نیرنگ و فریب دشمن است.

وی ادامه داد: آمریکا در حالی از برجام خارج شد که ده‌ها امتیاز نقد از ما گرفت بدون اینکه به تعهداتش عمل کند و حتی ده‌ها تحریم جدید علیه ما وضع کرد پس نباید فراموش کنیم که فشار اقتصادی دشمن با هدف شکاف اجتماعی صورت می‌پذیرد.

این مسؤول یادآور شد: باید از التهاب آفرینی و چند صدایی دوری کرد چون ملت ما و نظام اسلامی بیش از گذشته اکنون به وحدت و همدلی نیاز دارد و بایستی تمام نقدها را متوجه دشمن خارجی کرد.

کاوه تاکید کرد: ما باید از عهدشکنی آمریکا و موضوع خروج از تعهدات بین‌المللی آمریکا بعنوان یک فرصت استفاده کنیم و به ملت‌های دنیا بفهمانیم که اینها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه موقت محمودآباد درباره رفتار اروپایی‌ها در این مسئله عنوان کرد:اروپایی‌ها هم مثل آمریکایی‌ها هستند و این ضرب المثل را نباید فراموش کنیم که سگ زرد برادر شغال است چون تا به حال بین آمریکا و اروپا هیچ تفاوتی نبود.

وی افزود: اگر تاکنون آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد نگاه کنیم اروپایی‌ها چه مقدار به تعهدات خود عمل کردند؟ چون اینها هرکدام نقش خودشان را بازی می‌کنند و به فرموده رهبری اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند چون تا به حال یکی به نعل زده و یکی به میخ می‌زدند.

کاوه در پایان گفت: اینها هدف‌شان نگهداری ایران در وضع و حال فعلی و گرفتن امتیازات بیشتر است و بایستی با اقتدار و قاطع و با حفظ منافع ملی و عزت نظام و ملت عمل نمود و تضمین‌های قطعی و محکم از اروپایی‌ها اخذ شود تا بتوان تصمیمات درست و به موقع گرفت و نباید فراموش کرد که معامله پذیری و رفتار منعطف اروپایی‌ها، آمریکا را اینگونه وقیح کرد و سران آنها فقط در قبال این مسئله به اخم کردن بسنده کردند.

به گزارش فارس، پس از پایان مراسم نماز جمعه مردم ولایتمدار شهرستان محمودآباد هم صدا با تمام ملت ایران با محکوم کردن حرکت خروج آمریکا از برجام و نقض توافقات بین المللی از مصلی موقت تا آستانه امامزاده قاسم(ع) راهپیمایی کرده و با خواندن قطعنامه این حرکت آمریکا را محکوم کردند.

انتهای پیام/86038/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول