اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برای انجام امورات باشگاه نیازی به اجازه از هیأت فوتبال گیلان نداریم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت: هیأت فوتبال گیلان سعی در به هم زدن آرامش سپیدرود دارد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: هیأت فوتبال گیلان نمی‌تواند در مسائل داخلی یک باشگاه دخل و تصرفی داشته باشد و این هیأت سعی در به هم زدن آرامش سپیدرود رشت دارد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت: هیأت فوتبال گیلان سعی در به هم زدن آرامش سپیدرود دارد

محمد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به پذیرفتن پست مدیرعاملی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: سه گزینه برای پست مدیرعاملی در باشگاه سپیدرود رشت مطرح شدند که پس از مذاکرات اعضای هیأت مدیره و مالک باشگاه با این سه گزینه، بنده به‌عنوان مدیرعامل سپیدرود برگزیده شدم.

 با بیان اینکه تعداد نفرات ارکان باشگاه سپیدرود بیشتر از نیاز این باشگاه است گفت: در اولین گام سعی در کاهش تعداد نفرات در پست‌های غیرضروری داریم؛ به‌عنوان‌مثال در بخش روابط عمومی چندین نفر در بخش‌های مختلف پست گرفته‌اند که لزومی به حضور همه آن‌ها در باشگاه نیست.

مدیرعامل سپیدرود رشت با اشاره به مصاحبه رئیس هیأت فوتبال گیلان مبنی بر تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود توسط حکمیت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: اختلاف‌نظرهایی بین هیأت فوتبال استان گیلان و مالک باشگاه سپیدرود مبنی بر ایفای تعهدات جواد تن زاده در هنگام خرید باشگاه وجود دارد که این سوءتفاهم‌ها با حکمیت اداره کل ورزش و جوانان استان حل می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه هیأت فوتبال گیلان حق دخالت در امور داخلی یک باشگاه خصوصی را ندارد افزود: مصاحبه نائب رئیس هیأت فوتبال گیلان صراحتاً دخالت در امور داخلی یک باشگاه محسوب می‌شود و هیأت فوتبال نمی‌تواند در امور داخلی باشگاه اظهارنظر کند؛ هیأت فوتبال گیلان حق دخل و تصرف در امور داخلی یک باشگاه خصوصی را ندارد و مجموعه سپیدرود برای امورات باشگاه از هیأت فوتبال گیلان اجازه نمی‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت بابیان اینکه این باشگاه مالک و هیأت مدیره قانونی دارد گفت: عجیب است که هیأت فوتبال تا این اندازه به فکر سپیدرود است لیکن کمکی به داماش و ملوان نمی‌کند؛ چرا در این برهه که سپیدرود با تلاش مدیران خود و حمایت هواداران و از جان‌گذشتگی اعضای تیم به جزیره آرامش رسیده است، هیأت فوتبال سعی در به هم زدن آرامش این باشگاه دارد؟

رفیعی بابیان اینکه سرمربی جدید سپیدرود حداکثر تا دو هفته آینده مشخص می‌شود و گزینه‌های سرمربیگری سپیدرود سابقه حضور در لیگ برتر رادارند گفت: با سه گزینه برای پست سرمربیگری در سپیدرود مذاکره کرده‌ایم و نظرات را به کمیته فنی باشگاه ارجاع دادیم؛ روز شنبه (فردا) با دو گزینه دیگر مذاکره می‌کنیم و پس از جمع‌بندی نهایی حداکثر تا دو هفته آینده سرمربی جدید سپیدرود انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای عقد قرارداد با سرمربی جدید نیازی به تسویه‌حساب با علی کریمی نیست افزود: کریمی به دلیل نداشتن مدرک A آسیا به‌عنوان مربی در سپیدرود حضور داشت و امامی فر سرمربی فصل سپیدرود در فصل گذشته بود که قرارداد امامی فر در پایان فصل به اتمام رسید، به همین دلیل سپیدرود برای مذاکره و عقد قرارداد با سرمربی جدید مشکلی ندارد.

رفیعی گفت: باشگاه کمیته تسویه تشکیل داده است و مالک باشگاه مصمم به پرداخت بدهی‌ها است، بعید است فردی از باشگاه طلبکار باقی بماند؛ پرداخت بدهی‌ها دیرو زود دارد لیکن سوخت‌وسوز ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به وظایف خود در باشگاه تصریح کرد: انسجام باشگاه، تعیین و تکلیف ارکان داخلی باشگاه، مدیریت در فضای باشگاه و بررسی کارهای اجمالی باشگاه وظیفه بنده به‌عنوان مدیرعامل است؛ مالک باشگاه یک سری تعهداتی را با بنده توافق کرده است و تا زمانی که تعهدات را انجام دهند در خدمت خانواده بزرگ سپیدرود خواهم ماند و اگر تعهدات انجام نشود از حضور در سپیدرود عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول