اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

همزمان با سراسر استان اردبیل

جشنواره «باروت خیس» در مدارس خلخال برگزار شد

همزمان با سراسر استان اردبیل و با هدف معرفی منفورترین دشمنان حقوق بشر، جشنواره «باروت خیس» در مدارس خلخال برگزار شد.

جشنواره «باروت خیس» در مدارس خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز همزمان با سراسر مدارس استان اردبیل جشنواره باروت خیس و همایش دخترانه من زنده‌ام در دبیرستان‌های دخترانه خلخال برگزار شد.

این همایش که به همت بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه خلخال برگزار شد دانش آموزان در برگه‌های جشنواره بین‌المللی باروت خیس نامزدهای منفور دشمن حقوق بشر را انتخاب و به آنان رای دادند.

در شهرستان خلخال دانش آموزان دبیرستان سمیه خلخال، بنیامین نتانیاهو را به عنوان منفورترین دشمن حقوق بشر شناسایی و بعد از آن نیز نیکی هیلی و دونالد ترامپ در جایگاه دوم و سوم به عنوان خائن‌ترین و ظالم‌ترین افراد حال حاضر معرفی کردند.

در این مراسم سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در سخنانی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و فضای حقیقی برای نوجوانان وجوانان جامعه و مخصوصا بانوان ود ختران دام پهن کرده، گفت: اکنون دشمن با زیرساخت فضای مجازی در فکر تخریب چهارچوب خانواده است و دانش آموزان دختر باید با حضور خود درجامعه به عنوان ‌" من زنده‌ام "‌و با تکیه بر بصیرت ودانش و الگو گیری از زندگی ائمه اطهار ومخصوصا حضرت فاطمه زهرا‌ (س) و حضرت زینب ‌(س) در مقابل افکار پلید دشمن در فضای مجازی مقابله نمایند.

فرمانده سپاه خلخال گفت: من زنده‌ام در بین نوجوان دختر شهرستان خلخال زمانی محقق می‌شود که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و فرموده رهبر در اولویت عمل‌، تحصیل و عم اندوزی قرار گیرد.

عطایی ادامه داد: در جشنواره بین‌المللی باروت خیس هدف معرفی منفورترین دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و منفورترین اشخاص در نقض حقوق بشر در دنیاست.

انتهای پیام/3356/452

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول