اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در آستان سیدمحمد(ع):

افزایش ۳۰ درصدی زائران آستان سیدمحمد(ع) سامرا در ایام اربعین

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در آستان سیدمحمد(ع) با اشاره به میزبانی روزانه 20 تا 40 هزار زائر، گفت: سال گدشته 500 هزار زائر اربعین به آستان سیدمحمد(ع) مشرف شدند که هر سال این تعداد 30 درصد افزایش می‌یابد.

افزایش ۳۰ درصدی زائران آستان سیدمحمد(ع) سامرا در ایام اربعین

به گزارش خبرنگار اعزامی حج و زیارت خبرگزاری فارس از عراق، حجت‌الاسلام اکبری مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در آستان سیدمحمد(ع) در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از طرح توسعه این آستان مقدس با اشاره به کرامت‌های امامزاده سیدمحمد(ع)، گفت: در زمان جنگ داعش با وجود اینکه حملات شدیدی به این آستان مقدس شد شاهد بودیم که مشکل چندان زیادی در زمان توسعه طرح ایجاد نشد و هنرمندان و کارگران نیز علی‌رغم این حملت همچنان مشغول فعالیت بودند.

تشرف روزانه 20 تا 40 هزار زائر

وی با بیان اینکه در آستان امامزاده سیدمحمد(ع) روزانه حدود 20 تا 40 هزار زائر مشرف می‌شوند، خاطر نشان کرد: ما در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) برای تمامی زائران آمادگی خدمت رسانی داریم به طوری که هم اکنون نیز بسیاری از زائران از نقاط مختلف جهان در زیارت از امامزاده سیدمحمد(ع) پذیرایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به طرح توسعه حرم سیدمحمد(ع) گفت: این طرح از سال 1391 آغاز شده است البته در دوران جنگ داعش سرعت انجام پروژه‎ها محدود بود بر همین اساس بخش سازه در زمان تقریبا طولانی انجام شد.

تعداد زائران در اربعین 30 درصد افزایش می باید

وی به برنامه‌ریزی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: هر ساله تعداد زیادی از زائران حسینی به حرم امامزاده سیدمحمد(ع) مشرف می‌شوند که در نظر داریم امسال با تکمیل بخشی از طرح توسعه میزبان تعداد بیشتری از زائران باشیم.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در آستان سیدمحمد(ع) با بیان اینکه در ایام اربعین سال گذشته روزانه 500 هزار زائر به این مکان مقدس مشرف می‌شوند، خاطر نشان کرد: هر ساله تعداد زائران اربعین که به آستان سیدمحمد(ع) مشرف می‌شود 30 درصد افزایش می‌یابد که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد بیشتر شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول