اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

طرح «موکب» از نیمه دوم خرداد اجرا می‌‌شود/ اعزام زائران به عتبات با کمتر از یک میلیون تومان

اعزام ارزان‌قیمت زائران به عتبات در طرح «موکب» از نیمه دوم خردادماه مصادف با نیمه دوم ماه مبارک رمضان به همت سازمان حج و زیارت اجرا می‌شود و هزینه این سفر از 800 تا 900 هزار تومان است.

طرح «موکب» از نیمه دوم خرداد اجرا می‌‌شود/ اعزام زائران به عتبات با کمتر از یک میلیون تومان

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سازمان حج و زیارت به منظور اعزام عاشقان اباعبدالله(ع) به عتبات، سفرهای ارزان‌قیمت را در قالب طرح‌های مختلفی اجرایی کرده است که طرح «ابرار» یکی از این طرح‌ها به شمار می‌رود.

امسال نیز برای اعزام ارزان‌قیمت به عتبات، طرح «موکب» به همت سازمان حج و زیارت اجرا می‌شود که این طرح ویژه ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.

در این طرح که از نیمه دوم خردادماه مصادف با نیمه دوم ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، هزینه سفر به عتبات از 800 تا 900 هزار تومان است و علاقه‌مندان به این سفر نورانی می‌توانند به دفاتر حج و زیارت استان‌ها مراجعه کنند.

به گفته مسؤولان سازمان حج و زیارت این طرح علاوه بر نیمه دوم ماه مبارک رمضان در سایر ایام نیز اجرایی خواهد شد و محدودیتی در این اعزام‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش فارس، ارائه خدمات در اجرای طرح «موکب» و اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت استاندارد انجام و عملکرد کاروان‌ها از طرف سازمان حج و زیارت نظارت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول