اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش:

«شهاب» به مقطع متوسطه اول راه یافت

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شناسایی دانش‌آموزان نخبه بر اساس طرح شهاب صورت می پذیرد، گفت: طرح شهاب از امسال در دوره متوسطه اول اجرا می‌شود.

«شهاب» به مقطع متوسطه اول راه یافت

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در چهارمین همایش معماران تعلیم و تربیت استان سمنان، اظهار داشت: طرح شهاب پیش از این تنها در مقطع ابتدایی و از پایه چهارم تحصیلی اجرا می‌شد.

وی با اشاره اینکه طرح ملی شهاب با پیشنهاد بنیاد ملی نخبگان در مدارس ابتدایی کشور در حال اجراست، افزود: این طرح از چندین سال قبل و به منظور توجه به استعدادهای متنوع دانش‌آموزان از پایه چهارم ابتدایی در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود.

حکیم‌زاده با اشاره به مهم‌ترین کارکردهای طرح ملی شهاب در مدارس کشور، تصریح کرد: این طرح ابزاری مناسب برای شناسایی استعدادهای متنوع دانش‌آموزان دوره ابتدایی است.

وی از اجرای این طرح در دوره متوسطه اول خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا اجرای آن در این مقطه تحصیلی نیز بتواند استعدادهای دانش‌آموزان را شکوفا کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از نحوه اجرای طرح ملی شهاب در مدارس ابتدایی کشور ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول