اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چرا ساغلام به تیم بحران‌زده ترکیه‌ای پیوست

اینکه چرا ساغلام هدایت تیم کایسری اسپور را برعهده گرفته مشخص نیست، اما شاید نگرانی وی از وضعیت آتی تراکتورسازی و تغییر مالکیت باشگاه و مطمئن نبودن از ادامه کارش در تبریز، سبب اتخاذ این تصمیم شده است.

چرا ساغلام به تیم بحران‌زده ترکیه‌ای پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارطغرول ساغلام سرمربی سابق تیم تراکتورسازی ترجیح داد پیشنهاد تمدید قرارداد تراکتورسازان را رد کرده و به تیم کایسری اسپور کشورش بپیوندد.

وی که از تیم تراکتورسازی برای تمدید قرارداد فرصت خواسته بود، در یک هفته مانده به اتمام لیگ برتر کشور ترکیه با تیم بحران‌زده کایسری اسپور به توافق رسیده و فصل آتی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

وضعیت فصل گذشته این تیم ترکیه‌ای دست‌کمی از تراکتورسازی نداشته و این تیم نیز در بحران کسب نتایج مطلوب به سر می‌برد.

کایسری اسپور در 10 بازی آخر خود در لیگ برتر ترکیه تنها 2 پیروزی کسب کرده و 8 بازی مغلوب شده است. این تیم برابر تیم‌های ترابوزن و فنرباغچه تن به شکست سنگین 4 بر صفر و 5 بر صفر داده و همین نتایج ضعیف این تیم را از رده‌های بالایی جدول تا نهم ‌تنزل داد.

حالا ساغلام بعد از یک دوره سخت مربیگری در تیم تراکتورسازی که با نتایج مطلوب همراه نبود، در آزمون سختی دیگری قرار گرفته و هدایت تیم بحران‌زده کایسری اسپور برعهده گرفته است.

اینکه چرا ساغلام هدایت این تیم را برعهده گرفت مشخص نیست، اما شاید نگرانی وی از وضعیت آتی تیم تراکتورسازی و تغییر مالکیت باشگاه و مطمئن نبودن از ادامه کارش در تبریز، سبب اتخاذ این تصمیم شده است.

تیم کایسری اسپور سابقه قهرمانی در جام حذفی کشور ترکیه و نایب قهرمانی در لیگ برتر این کشور را دارد.


ساغلام در حال عقد قرارداد با تیم کایسری اسپور ترکیه

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول