اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان خبر داد

جزء‌خوانی قرآن کریم هر روز در پیاده‌راه میدان امام(ره) همدان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان گفت: در ماه مبارک رمضان جزءخوانی قران کریم در پیاده راه میدان امام (ره) و هشت فرهنگسرای شهر همدان برگزار می‌شود.

جزء‌خوانی قرآن کریم هر روز در پیاده‌راه میدان امام(ره) همدان

حسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های شهرداری همدان برای ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان جزءخوانی قران کریم در پیاده‌راه میدان امام (ره) و هشت فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی به تلاوت قران کریم در پیاده‌راه میدان امام(ره) اشاره کرد و افزود: این برنامه همراه با نماز جماعت مغرب و عشا از ساعت 19:15 تا 21 برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی در حسینیه گلزار شهدای همدان از ساعت 18 تا 19 خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند در تالار قرآن واقع در بلوار ارم نیز از ساعت 18 تا 19:30 به تلاوت آیات نور بپردازند.

وی با بیان اینکه در تالار فجر واقع در آرامگاه بوعلی‌سینا نیز تلاوت قرآن کریم از ساعت 18 تا 19 برقرار است، افزود: فرهنگسرای راه کربلا واقع در سه‌راهی شهرک فرهنگیان نیز از ساعت 17:30 تا 18:30 جزءخوانی قرآن را خواهد داشت.

محمدی با اشاره به اینکه فرهنگسرای مهر واقع در شهرک ولیعصر(عج) نیز روزهای فرد از ساعت 9 تا 11 صبح تلاوت قرآن کریم را دارد، گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی در فاز 3 شهرک مدنی داخل مسجد سیدالشهدا(ع) همراه با نماز مغرب و عشا از ساعت 18:30 تا 19:30 و مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت واقع در ابتدای خضر سه‌راهی وحدت خیابان رسالت از ساعت 17 تا 18 تلاوت قرآن را دارد.

*فعالیت فرهنگسراها در ماه رمضان ادامه دارد

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگسراها طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد، ادامه داد: همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به جز بخش موسیقی در فرهنگسراها برقرار است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: در فرهنگسرای پرواز جلسه نقد عکس و در رصدخانه نیز باشگاه نجوم و رویت هلال ماه را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی نیز در همه مراکز فعالیت خود را خواهند داشت، گفت: علاوه بر این برنامه‌های دیگری نیز ویژه این ماه در فرهنگسراها برپا خواهد بود.

انتهای پیام/89003/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول