اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان خبر داد

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک همدان در مسابقات پرسش مهر

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان از درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک همدان در هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک همدان در مسابقات پرسش مهر

بهمن پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک همدان بارها و بارها توانستند در مسابقات مختلف حائز رتبه‌های برتر شوند، اظهار کرد: در بخش فرهنگیان، همکاران فرهنگی ناحیه 12 رتبه  استانی شامل هفت رتبه اول، سه رتبه دوم و دو رتبه سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی نیز 12 رتبه استانی شامل 10 رتبه اول، یک رتبه دوم و یک رتبه سوم در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، مقاله پژوهشی، شعر، داستان، نمایشنامه‌نویسی، عکاسی، سخنوری و پوستر سازی به دست آمد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: فراخوان پرسش مهر با اهداف جلب مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان، حساس کردن فضای فرهنگی جامعه، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه، افزایش حس مسئولیت پذیری در مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی شدن، علل و عوامل و پیامدهای آن، شناخت و حفظ هویت دینی و ملی و تلاش برای رفع خشونت و زمینه سازی برای تحقق صلح مبتنی بر عدالت و وحدت ملی، طراحی و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه مخاطبان این پرسش از دانش‌آموزان دوره راهنمایی شروع و تمام قشر فرهنگی کشور اعم از دانشجویان و حتی بازنشستگان فرهنگی و محصلان خارج از کشور را نیز دربرمی‌گیرد، گفت: این موفقیت‌ ارزشمند را به دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول