اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

افتتاح محفل جمع‌خوانی و جزءخوانی قرآن در خرم‌آباد

آیت‌الله میرعمادی:تلاوت قرآن سبب معرفت افزایی و بصیرت افزایی جامعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم افتتاح محفل جمع‌خوانی و جزءخوانی قرآن در خرم‌آباد گفت: تلاوت قرآن سبب معرفت افزایی و بصیرت افزایی جامعه است و در روز قیامت به کسانی که تلاوت قرآن دارند مرتبه‌ای خاص داده می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی:تلاوت قرآن سبب معرفت افزایی و بصیرت افزایی جامعه است

گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،عصر امروز مراسم افتتاحیه تلاوت جزء خوانی قرآن با حضور جمعی از روزه‌داران خرم‌آبادی و مسوولان استان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در این مراسم بیان کرد: مقدمه لازم برای فهم و عمل به قرآن تلاوت قرآن بوده و از این‌رو ماه مبارک رمضان بهار قرآن است.

وی افزود: تلاوت قرآن در همه سال اهمیت دارد اما در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در روز قیامت قرآن از کسانی که او را تلاوت کنند حمایت می‌کند و به همین جهت مسئله تلاوت قران در ماه رمضان اهمیت دارد و اختصاص زمانی برای پخش تلاوت قرآن و حضور مردم در جلسات قرآن بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه از اهتمام و توجه صداوسیما به بخش تلاوت و تفسیر قرآن تقدیر و تشکر کرد و افزود: قطعاً تلاوت قرآن در رشد معنوی و باروری ایمان مردم نقش بسیار اساسی دارد و باعث نورانی شدن دل، صفای درون و باطن انسان و وسیله‌ای برای تقرب به‌سوی خداوند متعال است.

آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: تلاوت قرآن سبب معرفت افزایی و بصیرت افزایی جامعه است و در روز قیامت به کسانی که تلاوت قرآن دارند مرتبه‌ای خاص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً تلاوتی در وجود انسان اثرگذار است که از روی معرفت و اخلاص باشد و تلاوت قرآن از روی اخلاص انسان را برای رسیدن به درجات عالی هدایت می‌کند.

امام‌جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: تلاوت خانگی و محفلی قرآن کریم اهمیت زیادی دارد و باید برنامه‌ها به‌گونه‌ای باشد که در ماه مبارک رمضان از هر خانه‌ای تلاوت قرآن شنیده شود چرا که به ما دستور داده شده است که خانه‌هایتان را با تلاوت قرآن نورانی کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول