اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

در سال تحصیلی جاری صورت گرفت

شرکت بیش از 67 درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان در هفتمین جشنواره جابربن حیان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 67 درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان در هفتمین جشنواره جابربن حیان شرکت کردند.

شرکت بیش از 67 درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان در هفتمین جشنواره جابربن حیان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از آموزش و پرورش استان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 67 درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان در هفتمین جشنواره جابربن حیان شرکت کردند

وی افزود: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی ،تقویت و پرورش قوه تفکر و روحیه تحقیق و پژوهش و تقویت مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان و تشویق آنها به سازندگی و کمک به اهداف مهارتی درس علوم تجربی دوره اول برگزار می‌شود.

علی‌شیر زهرایی گفت: در این جشنواره 54 هزار و 200 دانش‌آموز دوره ابتدایی استان با ارائه پروژه‌های علمی در این جشنواره شرکت کردند.

وی گفت:در این دوره 2 هزار و 464 آموزگار در هزار و 85 آموزشگاه ابتدایی دانش‌آموزان را در زمینه‌های جمع‌آوری-نمایش علمی-تحقیق-آزمایش و طراحی وساخت هدایت کردند.

زهرایی گفت: پس از داوری در مرحله شهرستانی و منطقه‌ای،107 پروژه به مرحله استانی راه یافت که در پایان 5 پروژه برای شرکت در جشنواره ملی انتخاب شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: در راستای توسعه و تقویت آموزش‌های چند رسانه‌ای و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی در سال تحصیلی جاری 436محتوای الکترونیکی توسط معلمان دوره ابتدایی استان تولید که از این تعداد 85 اثر به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول