اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

شریعتی‌نیاسر در گفت‌وگو با فارس خبر داد

برنامه جدید وزارت علوم برای مهارت‌افزایی دانشجویان کارشناسی

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: طرح‌هایی در حوزه مهارت‌افزایی دانشجویان در مقطع کارشناسی در دست اقدام داریم.

برنامه جدید وزارت علوم برای مهارت‌افزایی دانشجویان کارشناسی

مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: مقطع کارشناسی برای ما بسیار مهم است زیرا در واقع عملا شکل‌گیری فکر دانشجویان در دوره کارشناسی صورت می‌گیرد به طوریکه هم سن دانشجویان در آن زمان اقتضا می‌کند که تفکرشان شکل بگیرد و هم اساسا پایه علمی دانشجویان در دوره کارشناسی شکل می‌گیرد.

وی افزود: اگر ما در دوره کارشناسی بتوانیم به خوبی به دانشجویان خدمات دهیم جوانان ما بهتر می‌توانند به عرصه کار ورود پیدا کنند و غیرضروری به دنبال ادامه تحصیل غیر هدفمند نمی‌روند و این مساله نکته بسیار مهمی است.

شریعتی‌نیاسر اظهار داشت: به اعتقاد من دلیل ادامه تحصیل بخشی از کسانی که در دوره‌های تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل می‌دهند این است که کار مناسب پیدا نمی‌کنند و فکر می کنند که ادامه تحصیل بهتر از بیکاری است و به نوعی خود را سرگرم می‌کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم از برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای طرح‌هایی در حوزه مهارت افزایی دانشجویان خبر داد و عنوان کرد: ما اگر بتوانیم از طریق مهارت افزایی بیشتر دانشجویان کارشناسی را به بازار کار ورود دهیم افزایش مهارت‌های تخصصی قطعا موفق تر هستند و رشد بی رویه حوزه تحصیلات تکمیلی هم کنترل می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول