اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

با حضور ابوترابی‌فرد

دومین کنگره سراسری حزب تمدن اسلامی برگزار شد

دومین کنگره سراسری حزب تمدن اسلامی با حضور علماء و جمعی از مسئولان احزاب و خانه احزاب برگزار شد.

دومین کنگره سراسری حزب تمدن اسلامی برگزار شد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، دومین کنگره سراسری حزب تمدن اسلامی، عصر شنبه (۲۹ اردیبهشت) با شرکت کلیه اعضا از تهران و شهرستان‌ها و با حضور علماء و شخصیت‌های مختلف و جمعی از مسئولان احزاب و خانه احزاب در سال اجتماعات مسجد نور تهران تشکیل شد.

در ابتدای این کنگره، اعضای هیئت‌رئیسه انتخاب و سپس تصویب برخی تغییرات حزبی در اساسنامه حزب تمدن اسلامی و انطباق با مفاد قانون احزاب مصوب سال ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات اعضای جدید شورای مرکزی و ارائه گزارشی از صورت مالی و هزینه‌های حزب به سمع و نظر حاضران از دیگر برنامه‌های جلسه مذکور بود.

همچنین در این کنگره، گزارشی از برگزاری جلسات متعدد و تشکیل ستاد کنگره ارائه و در ادامه سیدمحمد میرمحمدی دبیرکل حزب تمدن اسلامی ضمن خیرمقدم به حاضران با اشاره به تاریخچه تأسیس حزب تمدن اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیر، حزب تمدن اسلامی را ادامه حزب جمهوری اسلامی با همان آرمان‌ها و اهداف دانسته و با تحلیل مسائل روز کشور و شعار حمایت از کالای ایرانی تلاش در جهت بالا بردن کیفیت کالای ایرانی را مورد تأکید قرارداد.

وی همچنین با استقبال از مواضع رئیس‌جمهور محترم در اجلاس سران کشورهای اسلامی بر ضرورت وحدت کشورهای اسلامی در رویارویی با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در این کنگره همچنین حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد طی سخنانی، حق مداری و دانستن علم به‌حق و ماندن عالمانه در کنار حق را از آرمان‌های جمهوری اسلامی برشمرد و رمز ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی را در دفاع از حق مظلومان و اشاعه فرهنگ حق مداری و صبر و استقامت به‌صورت جمعی دانست.

ابوترابی‌فرد، نشانه‌های روشن این موضوع را گسترش حق‌طلبی در یمن، بحرین، فلسطین و مقاومت در برابر سلطه‌طلبی‌های دشمنان حق و استکبار جهانی و امید به پیروزی قطعی حق برشمرد و حزب تمدن اسلامی را یکی از نشانه‌ها و مظاهر کار تشکیلاتی و ترویج صبر و استقامت جمعی در کسب رضای خداوند دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول