اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فریبا متخصص در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تغییر شخصیت‌ بازیگران در «شهرزاد ۳»/ فتحی سریالش را تلخ تمام نمی‌کند

بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: «شهرزاد» مثل واقعیت زندگی تمام می‌شود و فتحی سریالش را تلخ تمام نمی‌کند. البته شاید در میانه راه تعلیق بگذارد و آن را ادامه دهد چراکه هیچگاه قصه‌ها تمام نمی‌شوند و می‌توان آنها را ادامه داد.

تغییر شخصیت‌ بازیگران در «شهرزاد ۳»/ فتحی سریالش را تلخ تمام نمی‌کند

«فریبا متخصص» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره موفقیت شهرزاد یک نسبت به فصل‌های دوم و سوم، گفت: با این حرف موافق نیستم. بازیگرهای تمامی این سه فصل ثابت بودند، قصه روی روال طبیعی پیش می‌رفت، کارگردان هم تغییر نکرده بود پس روی چه حسابی چنین حرف‌هایی شنیده می‌شود؟

وی در همین زمینه بیان داشت: معتقدم همیشه زمانیکه مردم را پر توقع می‌کنید و بین پخش سریال فاصله می‌اندازید، مردم پیش خودشان فکر می‌کنند که حالا در فصل جدید قرار است چه اتفاقاتی بیفتد؟ و توقعشان بالا می‌رود. در صورتیکه اگر قصه جای کار داشته باشد این اتفاق‌ها در دل داستان هست و اگر هم نداشته باشد مثل یک زنگ تفریح است و کمی سکون دارد و بعد جلو می‌رود و همین اتفاق‌ها است که به قصه جان می‌دهد.

این بازیگر در ادامه بیان داشت: در شهرازد سه ما یک شخصیت دیگری از مرضیه می‌بینیم. او همان آدم و همان مادر است، اما از بعدی دیگر. اتفاق‌هایی که از فصل یک تا سه به تمامی شخصیت‌ها گذشته باعث شده شخصیت هر کدامشان تغییر کند و دیگر مثل گذشته نباشند. منتهی در این بین متاسفانه مردم ما در لحظه تصمیم می‌گیرند و صبر ندارند تا پایان سریال را ببینند که چه اتفاقی می‌افتد و بعد قضاوت کنند.

متخصص درباره بستر تاریخی که این سریال در آن رویات می‌شود، گفت: نمی‌توان گفت که فضای این سریال تاریخی است و کار تاریخی این را می‌طلبد که فاخر باشد و دیالوگ‌های تاریخی و کلاسیک داشته باشد. اما این کار کاملا رئال بود که زمان گذشته را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: من نوعی 60 سال پیش زندگی نکردم، اما یک جورهایی ما به ازاهایی برای خودم می‌ساختم و با تعریف‌هایی از نوع زندگی مادر و مادر همسرم که در آن دوران زندگی کردند در ذهنم تصویری ساختم تا بتوانم او را به فضای زنی ببرم که برای آن نسل است. زنی که خانواده تمام دغدغه‌اش است و جز خانواده هیچ ندارد، چونکه زنی است که نه از خود اختیار دارد و نه بیرون از منزل کار می‌کند.

بازیگر سریال «تولدی دیگر» با اشاره به دور بودنش از این نقش نیز بیان داشت: مرضیه خیلی از من دور بود. او فردی برونگرا بود و به همین دلیل حس مادر بودنش از من پررنگ‌تر بود. البته شاید یکی از دلیل‌هایش هم این باشد که سختی‌های آن زمان با الان فرق دارد و الان با توجه به امکاناتی که وجود دارد، خیلی راحت‌تر می‌توانید کارهایتان را به نتیجه برسانید و دلشوره‌ای که در گذشته وجود داشت الان نیست.

این بازیگر درباره ادامه دار بودن این سریال بعد از فصل سه و همچنین پایان بندی این اثر نیز گفت: بعید می‌دانم باز هم ادامه داشته باشد. شهرزاد مثل واقعیت زندگی تمام می‌شود و فتحی سریالش را تلخ تمام نمی‌کند. البته شاید در میانه راه تعلیق بگذارد و آن را ادامه دهد،‌ چون هیچگاه قصه‌ها تمام نمی‌شوند و می‌توان آنها را ادامه داد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول