اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

مدیون ایثارگران و رزمندگان هستیم/ قانون برای جانبازان باید یکسان و فراگیر باشد

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و ایثارگری جوانان در دفاع از مرز وبوم ایران اسلامی گفت: قانون حمایت از حقوق جانبازان باید یکسان و فراگیر باشد.

مدیون ایثارگران و رزمندگان هستیم/ قانون برای جانبازان باید یکسان و فراگیر باشد

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به مردم ایران اسلامی و خرمشهری‌ها اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگران، جانبازان و آزادگانی هستیم که جوانی خود را در دفاع از آب و خاک کشور نهادند.

وی با انتقاد به قانون حمایت از ایثارگران و تعیین درصد جانبازی افزود: زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد فارغ از رنگ، سن، نژاد و مذهب همین ایثارگران برای دفاع از مرزهای کشور داوطلب شدند، آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری‌های رزمندگان و آزادگان هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: این که امروز خط کش گذاشته و میزان جراحت و حضورشان را در جبهه   اندازه‌گیری نماییم و برای رفاه و آرامش خاطرشان درصد تعیین کنیم منصفانه و عادلانه نیست؛ برای این عزیزان نباید تبعیض قائل شویم چرا که آن‌ها در سال‌های دفاع مقدس حتی فکر هم نمی‌کردند روزی فرابرسد که بخاطر آسیب‌ها و جراحت‌های ناشی از جنگ قرار است مزیتی برایشان قائل شوند و حتی تصور هم نمی‌کردند که روزی نمایندگان مجلس قانونی در عدم حمایت از حقوق آن‌ها تصویب نمایند.

مرادی افزود: تمام جانبازان و ایثارگران با هر درصد جانبازی و میزان حضور در جبهه برای ما ارزشمندند و حکومت موظف به دادن خدمات به آن‌ها است.

وی گفت: بنده براین اعتقادم که جوانان ما جزء بهترین‌ها در دنیا از حیث هوش، شجاعت، جسارت و سخت‌کوشی بوده بنابراین باید به فکر فراهم نمودن اشتغال و رفع مشکلات آن‌ها باشیم؛ بازنشستگان باید زمانی که به سن بازنشستگی رسیدند میدان و مجال را به جوانان بدهند و آن‌ها را باور نمایند.

مرادی گفت: فراموش نکنیم که همین جوانان کم سن و سال، جسور و شجاع در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و پیروزی‌های بزرگ و جاودانه‌ای همچون آزادسازی خرمشهر خلق کردند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در پایان گفت: امیدواریم که ایراد قانون حمایت از حقوق ایثارگران هرچه زودتر اصلاح شده و به مجلس بیاید تا تمام نمایندگان در حمایت از حقوق این عزیزان رای قاطع بدهند چرا که هر چه داریم از شجاعت و مردانگی جانبازان داریم.

انتهای پیام/88034/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول