اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

پربازدیدترین اخبار شنبه 5خردادماه خبرگزاری فارس

فیلم/ سفره خوش رنگ ولعاب دولت برای فقرا، آیا F-35 اسرائیلی در آسمان ایران پرواز کرده است؟، فیلم/ از نبرد بالگرد با گردباد تا انسان‌هایی که در سونامی محو می‌شوند، فیلم/ لحظه چپ کردن خودرو و به بیرون پرت شدن راننده و فیلم/ جنایت بزرگی که به فراموشی سپرده شد پربازدید ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

پربازدیدترین اخبار شنبه 5خردادماه خبرگزاری فارس

پربازدیدترین اخبار شنبه 5 خردادماه خبرگزاری فارس را در زیر ببینید:

فیلم/ سفره خوش رنگ ولعاب دولت برای فقرا/از کنایه ارزی کاندیدای پوششی به دولت قبل تا پدیده دلار جهانگیری 

در انتخابات اردیبهشت ماه پارسال، کاندیداها وعده‌های زیادی به مردم دادند؛ در این ویدئو وعده‌های انتخاباتی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور را ببینید.  

آیا F-35 اسرائیلی در آسمان ایران پرواز کرده است؟                             

 برخی خبرسازی‌های رسانه‌ای و ادعای اخیر صهیونیست‌ها مبنی بر «استفاده از جنگنده F-35 در سراسر خاورمیانه»، بار دیگر این پرسش را برای برخی بوجود آورده که آیا این اتفاق در آسمان ایران هم افتاده است؟

فیلم/ از نبرد بالگرد با گردباد تا انسان‌هایی که در سونامی محو می‌شوند        در این ویدئو سونامی‌های بزرگی را که در کشورهای مختلف جهان به وجود آمدند، ببینید.   

فیلم/ لحظه چپ کردن خودرو و به بیرون پرت شدن راننده

در تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته می‌توانید لحظه واژگون شدن خودرویی را ببینید که سرنشین آن به بیرون پرتاب شده و روی سقف خانه‌ای فرود می‌آید.                                                فیلم/ جنایت بزرگی که به فراموشی سپرده شد/ سوزاندن 20 کودک و 2 زن باردار 

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر مسئولان نظام، نماهنگ «آتشِ فراموش شده» را منتشر کرد.


انتهای پیام/ب برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول