اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به فارس خبر داد

کاهش 20 درصدی هزینه سفر به عتبات در شب‌های قدر

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال مردم برای سفر به عتبات هم‌زمان با شب‌های قدر، گفت: هزینه سفر به عتبات در شب‌های قدر 20 درصد کاهش یافته است.

کاهش 20 درصدی هزینه سفر به عتبات در شب‌های قدر

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش هزینه‌های سفر به عتبات، اظهار داشت: از ابتدا تا نیمه ماه مبارک رمضان اعزام‌های ارزان قیمت به عتبات توسط سازمان حج و زیارت اجرایی شد.

وی به استفاده از تسهیلات 500 هزار تومانی برای متقاضیان سفرهای ارزان‌قیمت به عتبات اشاره کرد و گفت: سفرهای ارزان‌قیمت به صورت زمینی است که زائران تا 10 خردادماه به کشور بازمی‌گردند و بخش دوم سفرها آغاز می‌شود.

آقایی با بیان اینکه بسیاری از مردم علاقه‌مند به حضور در حرم ائمه اطهار(ع) در شب‌های قدر هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ما آمادگی اعزام زائران به عتبات در شب‌های قدر را داریم.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه سفر به عتبات در این ایام نسبت به سال‌ گذشته 20 درصد کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: سفر به عتبات در شب‌های قدر افزایش پیدا نمی‌کند بلکه با 20 درصد کاهش زائران می‌توانند به عتبات مشرف شوند.

وی درباره قیمت‌های کاروان‌های حج و زیارت برای عتبات، گفت: سقف هزینه سفر هوایی به عتبات یک میلیون و 784 هزار تومان پیش‌بینی شده که این مبلغ نسبت به زمان‌های دیگر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش فارس، اعزام زائران به عتبات به صورت عادی به مدت یک هفته است که زائران سه شب در نجف، سه شب در کربلا و یک شب در کاظمین اقامت دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول