اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین توزیع برق شیراز خبر داد

توسعه‌ خدمات غیرحضوری توزیع نیروی برق شیراز

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز از توسعه‌ خدمات غیرحضوری این شرکت و ایجاد دسترسی به خدمات در بستر اینترنتی باهدف ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشترکین و بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های مرتبط خبر داد.

توسعه‌ خدمات غیرحضوری توزیع نیروی برق شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، غلامرضا ذنوبی اظهار داشت: بخشی از خدمات قابل‌واگذاری توزیع برق شیراز طی سال‌های گذشته برون‌سپاری شده بود و اکنون با ارتقاء‌ نرم‌افزارهای مربوطه، این خدمات توسعه داده‌شده است.

وی هدف از برون‌سپاری فعالیت‌های توزیع برق شیراز را افزایش میزان رضایت مشترکین و متقاضیان برق، سهولت دسترسی به خدمات و رفع نیاز به مراجعه‌ی حضوری مشترکین به امور اجرایی اعلام کرد و افزود: هم‌اینک تمام مشترکان و متقاضیان برق می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز بخش مهمی از خدمات موردنیاز را دریافت کند.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: اکنون مشترکین قادر خواهند بود که با استفاده از بستر اینترنت و بدون مراجعه حضوری از طریق پرتال شرکت توزیع برق شیراز به نشانی www.shirazedc.co.ir، در قسمت خدمات غیرحضوری مشترکین، خدمات موردنیاز را دریافت کنند.

ذنوبی تصریح کرد: خدمات قابل‌ارائه در بستر اینترنت شامل صدور قبوض المثنی، مشاهده سوابق قبوض، مشاهده سوابق پرداختی، سوابق مصرف، پرداخت آنلاین بدهی‌ها، درخواست تست کنتور، درخواست تغییر نام اشترک، درخواست اعمال کد خاص، درخواست اعمال کد خانوار برای اشتراک و تقاضای برق آزاد کوتاه‌مدت است.

وی با تأکید بر اینکه 10 خدمت ارائه‌شده در بستر اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز مهم‌ترین و پر تقاضاترین خدمات محسوب می‌شود، از تلاش برای توسعه و افزایش خدمات ارائه‌شده در این بستر خبر داد.

این مقام مسؤول ادامه داد: مشاهده و دریافت اطلاعات سوابق مصرف از موارد مورداستفاده در استعلام دارایی بوده و کد موارد خاص همان کد ویژه‌ی خانواده‌ شهدا، جانبازان و مبتلایان به بیماری‌های خاص است.

ذنوبی مطرح کرد: مؤسسه‌ها و سازمان‌ها (اشخاص حقوقی) می‌توانند با دریافت نام کاربری و کلمه عبور، از طریق پرتال، قبوض، سوابق پرداختی و مصرفی مربوط به اشتراک‌های زیرمجموعه را مشاهده و خدمات مربوطه را دریافت کنند.

وی از برپایی تور آموزشی برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با این شرکت خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه از سال‌ها پیش بخشی از امور قابل‌واگذاری به بخش خصوصی، برون‌سپاری شده و در قالب دفاتر پیشخوان دولت به متقاضیان و مشترکین ارائه می‌شد، با توجه به توسعه‌ی فعالیت‌ها، لزوم بازآموزی نیروهای فعال در دفاتر پیشخوان احساس می‌شد.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، یک دوره‌ی آموزشی در قالب تور برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت پیش‌بینی شد که در اولین گام دفاتر واقع در محدوده‌ی امور شش توزیع برق شیراز را در برگرفت.

ذنوبی بابیان این‌که در اولین دوره‌ی تور آموزشی تعداد 20 نفر از مدیران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در محل امور شش شیراز حضور یافتند، گفت: این برنامه‌ی آموزشی باهدف بازآموزی افراد، آشنایی متقابل و هماهنگی دوطرفه بین دفاتر پیشخوان دولت و همکاران امور اجرایی توزیع برق و ارتقاء آگاهی‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/76024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول