اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

یدالله جوانی سخنران مراسم ارتحال امام در شهرکرد/ برگزاری راهپیمایی روز قدس در 145 منطقه از استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت رحلت امام و قیام پانزدهم خرداد ویژه‌برنامه‌ای در شهرکرد با سخنرانی یدالله جوانی برگزار خواهد شد.

یدالله جوانی سخنران مراسم ارتحال امام در شهرکرد/ برگزاری راهپیمایی روز قدس در 145 منطقه از استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در ستاد  برنامه‌ریزی سالگرد گرامیداشت 14 و 15 خرداد و راهپیمایی روز قدس  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با بزرگداشت امام راحل، اظهار کرد: ایشان فرمودند گرامی‌داشت یاد و تفکر امام راحل خدمت به نظام اسلامی است و زنده نگه‌داشتن راه امام راحل یکی از برترین کارها و عبادات است و نباید اجازه دهیم این مسئله به حاشیه برود.
وی ادامه داد: احیای مبانی فکری امام راحل به‌عنوان راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی، ترویج، تعمیق و توسعه اندیشه‌های امام خمینی (ره) به‌عنوان مسیر آینده انقلاب اسلامی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره قیام تاریخ‌ساز یوم‌الله 15 خرداد سال 1342 به‌عنوان مبدا نهضت اسلامی ایران بخش از اهداف گرامیداشت سالگرد ارتحال امام است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره اهداف، راهبردهای کلان، سیاست‌ها و برنامه‌های روز جهانی قدس، افزود: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین، حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین، اعلام انزجار  ایرانیان مسلمان و انقلابی علیه رژیم جعلی صهیونیست، محکومیت حمایت از سلطه‌گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم اشغالگر قدس، تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم جعلی صهیونیستی از اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس است.
گرجی خاطرنشان کرد: به‌مناسبت گرامیداشت رحلت امام و قیام پانزدهم خرداد ویژه‌برنامه‌ای در چهاردهم و پانزدهم خردادماه جاری در مصلی امام خمینی شهرکرد از ساعت 18:30 با حضور اقشار مختلف مردم همراه با ضیافت افطاری برگزار می‌شود که سخنران ویژه این مراسم سردار جوانی است.
وی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در 145 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از ساعت 11 صبح از چهارراه بازار به سمت مصلی شهرکرد آغاز می‌شود و سخنران ویژه مراسم روز قدس در شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول