اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

رئیس اداره اوقاف ابرکوه خبر داد

برگزاری کرسی تلاوت حافظان و قاریان نوجوان قرآن کریم در ابرکوه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برنامه کرسی تلاوت حافظان وقاریان نوجوان قرآن کریم هر روز در محل امامزاده احمد (ع) ابرکوه برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت حافظان و قاریان نوجوان قرآن کریم در ابرکوه

سید محسن ابطحی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در ابرکوه آغاز شد، برپایی برنامه کرسی تلاوت حافظان وقاریان نوجوان قرآن کریم است.

ابطحی اذعان کرد: این برنامه به همت مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده احمد (ع) و با همکاری مؤسسه قرآنی توحید هر روز 30 دقیقه قبل از اذان مغرب و عشا با حضور قاریان و حافظان قرآن به ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: طی این مراسم هر روز یک صفحه از جزء سی‌ام را از حفظ تلاوت کرده و سپس قاری نوجوان دیگر همان صفحه را به‌صورت قرائت تحقیق تلاوت می‌کند.

وی یکی از اهداف برپایی این محفل معنوی را استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای ماه مبارک میهمانی خداوند در راستای برقراری پیوند محکم‌تر بین نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم با قرآن و تشویق حافظان قرآنی برشمرد.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول