اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

کسب 31 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران زنجانی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از کسب 31 مدال برون مرزی ورزشکاران زنجانی خبر داد و گفت: این مدال‌ها در رشته‌هایی از جمله دوچرخه‌سواری، تکواندو، کاراته، سنگنوردی کسب شده است.

کسب 31 مدال برون مرزی توسط ورزشکاران  زنجانی

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی از ابتدای امسال در مسابقات مختلف ملی و فراملی افتخارآفرینی کرده‌اند، اظهار کرد: ورزش زنجان در چند سال گذشته به لحاظ مدال‌آوری شرایط مطلوبی داشته است.

وی افزود: زنجان در برخی از رشته‌های ورزشی چون قایقرانی و ووشو و ... از قطب‌های ورزش کشور محسوب می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از کسب 31 مدال بین‌المللی توسط ورزشکاران زنجانی در عرصه‌های فرا ملی آسیایی و بین‌المللی خبر داد و گفت: این مدال‌ها در رشته‌هایی از جمله دوچرخه‌سواری، تکواندو، کاراته، سنگنوردی و ... کسب شده است.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی در مجموع 12 مدال طلا، پنج نقره و 14 برنز برون مرزی کسب کرده‌اند، افزود: از این تعداد یک مدال طلای جهان، 9 مدال مربوط به مسابقات آسیایی و 21 مدال نیز مربوط به مسابقات بین‌المللی بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال در بخش تکواندو یک مدال طلای جهان توسط امیرسینا بختیاری کسب شده است، ابراز کرد: یک طلا و یک برنز آسیایی نیز توسط سونا رزاقی در بخش پومسه کسب شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در بخش سنگنوردی نیز دو برنز بین‌المللی توسط ورزشکاران زنجانی کسب شده است، گفت: در وزنه‌برداری نیز حسین سلطانی سه مدال طلای آسیا و امیر عزیزی هم سه مدال برنز آسیایی را کسب کرده‌اند.

حمزه‌پور با اشاره اینکه در رشته کاراته ورزشکاران زنجانی پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و هفت مدال برنز بین‌المللی را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: در فوتبال نیز مهسا کمالی در قالب تیم ملی یک مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در بخش دوچرخه‌سواری نیز ورزشکاران زنجانی یک مدال طلا و یک مدال برنز پیشکسوتان جهان کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده بار دیگر نیز شاهد درخشش ورزشکاران زنجان در عرصه‌های ملی و فرا ملی خواهیم بود.

انتهای پیام/73015/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول