اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران خبر داد

بهره‌بردای از خط 12 کیلومتری انتقال آب قرچک/ تخصیص 250 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: خط انتقال آب‌ قرچک به طول 12 کیلومتر با شعاع انتقال 600 تا 900 میلی‌متر با اعتبار بالغ‌بر 250 میلیارد ریال انجام شد.

بهره‌بردای از خط 12 کیلومتری انتقال آب قرچک/ تخصیص 250 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محمد پرورش صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های آب‌رسانی به این شهرستان که با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: عمده برنامه امروز آب و فاضلاب استان تهران انتقال آب از سد ماملو بود که با حضور وزیر نیرو با انتقال از تصفیه‌خانه هفتم تهران انجام‌ شده است.

وی بیان کرد: هدف از انجام این پروژه‌ها انتقال آب باکیفیت بود، چراکه مردم قرچک سال‌های سال از مشکل آب شرب رنج می‌بردند و امروز خط انتقال آب به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: خط انتقال آب‌ قرچک به طول 12 کیلومتر با شعاع انتقال 600 تا 900 میلی‌متر با اعتباری بالغ‌بر 250 میلیارد ریال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مخزن آب‌شیرین‌کن قرچک روزانه 10 میلیون مترمکعب آب تصفیه می‌کند و آب تصفیه‌شده به مدار برای استفاده شهروندان تزریق می‌شود.

پرورش در پایان متذکر شد: پروژه ایجاد فاضلاب قرچک در نقاط مختلف شهرستان در حال انجام است و با تأمین اعتبارات لازم در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/67037/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول