اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

رئیس اتاق اصناف قرچک خبر داد

کاهش تخلفات اصناف قرچک در ماه رمضان/ تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی

رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از اصناف، مشاده شد تخلفات در شهرستان کاهش چشمگیری داشت.

کاهش تخلفات اصناف قرچک در ماه رمضان/ تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی

حمیدرضا تاجیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قرچک با اشاره به ادامه بازدیدها و بازرسی‌ها از واحدهای صنفی قرچک اظهار کرد: عدم درج قیمت روی کالاها و در معرض دید مشتری بیشترین تخلف در بین کسبه است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان تیم بازرسی با توجه به استقبال مردم و نیاز آن‌ها به برخی خدمات، نظارت بر این واحدهای صنفی را تشدید کرد که با همکاری اصناف در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تخلفات صنفی هستیم.

تاجیک افزود: رستوران‌ها و مراکز توزیع غذا و آش و حلیم، شیرینی فروشی‌ها و نانوایی‌ها در مرحله نخست تحت نظارت قرار گرفتند و ازلحاظ بهداشتی، گران‌فروشی و کم‌فروشی مورد بازرسی قرار گرفتند که خوشبختانه بازرسان اتاق اعلام کردند تخلفات بسیار کم است که با تذکر و توضیح شفاهی مشکل مربوطه حل می‌شود.

وی تصریح کرد: عدم درج قیمت روی کالاها بنا بر دستور اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی الزامی است و در ماه مبارک رمضان بیشترین تخلف مربوط به عدم درج قیمت است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک با اشاره به حمایت از کالای ایرانی گفت: در سال 97 و با راه‌اندازی کارخانه‌ها بیشتر در شهرک صنعتی قرچک باید برخی از واحدهای صنفی قرچک به پخش و توزیع اقلام موردنیاز کارخانه‌ها و کارگاه‌های این شهرک اختصاص داده شود.

تاجیک افزود: با راه‌اندازی کامل شهرک صنعتی بیش از 50 واحد صنفی جدید با ایجاد اشتغال 100 نفر در قرچک ایجاد می‌شود که ابزارآلات، لوازم‌یدکی، تعمیراتی، ایمنی موردنیاز این شهرک را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/67037/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول