اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای تهران به سمت شهرهای شمالی کشور

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک فوق‌سنگینی به دلیل عدم رعایت مدیریت زمان سفر توسط رانندگان در محورهای به سمت شمال وجود دارد.

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای تهران به سمت شهرهای شمالی کشور

سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار کرد: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز فوق‌سنگین در جریان است و این ترافیک تا پیست آبعلی پس‌زدگی دارد.

وی بیان کرد: آمد و شده انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز فوق‌سنگین است و ترافیک در جای‌جای این جاده مواصلاتی مشاهده می‌شود؛ در حال حاضر ترافیک فوق‌سنگینی به دلیل عدم رعایت مدیریت زمان سفر توسط رانندگان در محورهای به سمت شمال وجود دارد.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) نیز سنگین در جریان است، تصریح کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های در محور هراز مانند عدم تردد کامیون و تریلی اعمال شده تا باعث کاهش بار ترافیکی شود.

وی در خصوص یک‌طرفه شدن محور هراز خاطرنشان کرد: هراز به صورت مقطعی به سمت شمال مسدود و سپس بازگشایی می‌شود تا بار ترافیکی از محور خارج شود اما تاکنون تصمیمی مبنی بر یک‌طرفه کردن این جاده در نظر گرفته نشده است.

محبی در پایان متذکر شد: هموطنان در این مواقع با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند و با رعایت مدیریت سفر سعی کنند با پیک ترافیک مواجه نشوند یا به تدریج سفر کنند و مسافران در ساعات اولیه صبح و اواخر شب اقدام آغاز یا پایان سفر نکنند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول