اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

مدیر ترافیک شهرداری یزد خبر داد

آغاز پروژه راه‌اندازی بی آر تی در یزد

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از آغاز پروژه بی آر تی یزد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

آغاز پروژه راه‌اندازی بی آر تی در یزد

حمید دهقان بنادکی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، با اعلام این خبر، گفت: احداث بی آر تی در یزد همواره یکی از پروژه‌های کلان، بسیار مهم، سازنده و موردتوجه شورای شهر و شهرداری یزد بوده است.

وی در ادامه با تأکید بر راه‌اندازی خط سه بی آر تی یزد تا اواخر سال جاری افزود: البته بررسی و شناخت کریدور های موردنظر این طرح و مسیرهای آن از سال ۱۳۸۵ موردبررسی دقیق قرارگرفته و مشخص‌شده و مجدداً در طرح جامع ترافیک، این برنامه‌های موردبررسی های دقیق‌تر قرارگرفته و نهایتاً این مطالعات به تصویب رسیده و مجوزهای لازم از وزارت کشور و سیر مراجع ذی‌ربط اخذشده و نهایتاً طرح بی آر تی یزد با جزئیات مناسب خود آماده اجرا است.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد اذعان کرد: در همین راستا مصوبات لازم برای اجرای این طرح از شورای ترافیک اخذ خواهد شد و وارد فاز اجرای این پروژه خواهیم شد در مرحله نخست اجرای این طرح خط سه بی آر تی یزد به طول ۱۱ و نیم کیلومتر احداث می‌شود.

دهقان اذعان کرد: خط سه دارای ۱۷ ایستگاه در طول مسیر خود است و از پایانه جدید آغاز و بعد از عبور از بلوار شهید دهقان، جهاد، میدان صنعت، بلوار ۱۷ شهریور، بلوار ۲۲ بهمن و باغ ملی به پایانه امام خمینی (ره) یزد رو به روی زندان مرکزی می‌رسد، البته ناگفته نماند که این مسیر با احتساب مسیر برگشت، طول ۲۲ کیلومتری را در برمی‌گیرد.

وی در پایان افزود: با پیگیری‌های متعدد شهرداری یزد اعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد تومان به ساخت این پروژه اختصاص‌یافته و ساخت ایستگاه‌های این طرح در نیمه نخست سال جاری به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/۹۰۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول