اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشکلات کشور قابل حل هستند/ لزوم عمل به شعار سال برای عبور از مشکلات اقتصادی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی انقلاب به معنای بلوغ و پختگی انقلاب است و اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد با همکاری مسؤولان و دولتمردان و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته می‌شوند.

مشکلات کشور قابل حل هستند/ لزوم عمل به شعار سال برای عبور از مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله جوانی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، با اشاره به تقارن سالروز عروج ملکوتی امام راحل با شهادت امام علی (ع)، اظهار کرد:  ولایتی که امام راحل از آن برخوردار بود برگرفته از ولایت معصومین بود و می‌توان گفت ولایت ایشان شباهت‌های فراوانی به ولایت امیرالمؤمنین داشت.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب واقعی است، افزود: نیمه خرداد نقطه عطفی در آغاز مبارزات امام راحل بود و باید به این نکته توجه کرد، اسلامی که درگذر زمان به فراموشی سپرده شده بود با قیام ایشان احیا شد و سرافرازی و استقلال ملت ایران درگرو این قیام است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پایداری انقلاب اسلامی و رسیدن بر قله‌های افتخار ملزوم ادامه دادن اندیشه‌های امام راحل است، خاطرنشان کرد: باید در سالگرد ارتحال امام راحل و قیام پانزده خرداد اندیشه‌ها و افکار ایشان بازخوانی شده تا راه گم نشود.

جوانی ادامه داد: هم‌اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ باید گفت انقلاب ما در چهل سال گذشته با عنایت الهی در برابر دشمنی‌ها ایستادگی کرده است و بدون تردید ادامه حرکت ما در این مسیر تنها با همراهی امام و پرچم‌دار به‌حق ایشان مقام معظم رهبری است.

وی انقلابی‌گری در داخل کشور را لازمه بی‌رمق شدن تلاش‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: یکی از وجوه تشابه امام راحل با امیرالمؤمنین (ع) تفکر و اندیشه انقلابی‌گری است؛ امروز شاهدیم که تنها راه رهایی از چنگال مستکبرین عالم تفکر و اندیشه انقلابی‌گری است و این مسئله در سه دهه گذشته یکی از مهم‌ترین تأکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حفظ اندیشه امام راحل از مقتضیات است زیرا ادیان الهی ازجمله اسلام در سال‌های ابتدایی گرفتار حیله‌ها شدند، بنابراین این یک امر طبیعی است که دشمنان به‌دنبال تحریف شخصیت و مکتب امام باشند، باید تلاش کنیم در مناسبت‌های مانند سالگرد ارتحال امام راحل ویژگی‌ها و اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنیم.

جوانی با بیان لزوم پیوند با اندیشه‌های امام راحل برای مقابله با مکر دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است این پیوند را قطع کند بنابراین باید نگاه ما به اسلام، دین، منطقه، جهان، آمریکا و صهیونیست، همانند نگاه امام راحل باشد تا بتوانیم مانند او حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: امروز با توجه به فضای فکری سیاسی حاکم بر کشور و شرایط جنگ تمام‌عیار نرم در  فضای جنگ فرهنگی نظام سلطه‌ علیه‌ انقلاب، جای‌ دارد مرتب‌ اصول، مبانی و شاخص‌های اندیشه و تفکر امام راحل بازخوانی شود تا از فروکش‌ کردن روحیه انقلابی در کشور و از تحریف شخصیت امام جلوگیری شود.

‌ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر اسلامی، اسلام نیست، تصریح کرد: در حال حاضر یک اسلام ناب محمدی و یک اسلام آمریکایی وجود دارد و بدیهی است که راه نجات بشریت تمسک به اسلام نابی است که در مقابل ظلم و ستیز ایستادگی کند.

جوانی افزود: انقلاب ما در حالی چهل ساله شد که دشمنان بر این باور بودند که انقلاب اسلامی با اندکی فشار ساقط می‌شود و به تاریخ می‌پیوندد، به‌همین علت به حرکت درآمدند تا ملت ما را از پای درآورند اما امروز  در نقطه‌ای قرار داریم که دشمنان به‌شدت نگران هستند که امواج انقلاب امام راحل در جهان گسترش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع امروزی، تلاش دشمن القا این موضوع است که انقلاب اسلامی در چهلمین سال خود به پایان می‌رسد و برخی از مسائل را در کشور با سیاه‌نمایی برجسته می‌کند، همچنین تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دید مردم و نسل جوان دور نگه دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ اقتصادی به‌دنبال مغلوب کردن انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: چهل سالگی انقلاب به معنای بلوغ و پختگی انقلاب است و اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد با همکاری مسؤولان و دولتمردان و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته می‌شوند.

جوانی ادامه داد: آمریکایی‌ها دلسوز جوانان و ملت ما نیستند و این خیال خامی است که کسی فکر کند، جمهوری اسلامی با مشکلات ساقط می‌شود، باید بدانیم مشکلات کشور با روحیه و اندیشه انقلابی و جهادی حل می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا فکر می‌کند می‌تواند با فشار اقتصادی قدرت هسته‌ای ما را مهار و برجام‌های دیگری را به ما تحمیل کند، اما باید بدانیم امروز تنها راه ما مقاومت، ایستادگی و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال برای خنثی کردن جنگ اقتصادی است.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول