اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

اخگرپور در گفت‌وگو با فارس:

جنبش دانشجویی به سفر نمایندگان برای جام جهانی اعتراض دارد/ به‌جای این اقدامات به فکر حل مشکلات مردم باشید

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان با انتقاد از سفر 6 نماینده مجلس به روسیه برای حضور در جام جهانی فوتبال تصریح کرد، نمایندگان باید به جای چنین اقداماتی به فکر حل مشکلات مردم باشند.

جنبش دانشجویی به سفر نمایندگان برای جام جهانی اعتراض دارد/ به‌جای این اقدامات به فکر حل مشکلات مردم باشید

حسین اخگرپور دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سفر 6 نماینده مجلس به روسیه برای مشاهده مسابقات جام جهانی فوتبال، گفت: آیا واقعا دغدغه‌ نمایندگان مجلس در یک نظام اسلامی دیدن مسابقات فوتبال است؟ آیا بهتر نیست این نمایندگان بجای رفتن به یک سفر پرهزینه از جیب بیت‌المال به مشکلات مردم بپردازند؟

وی ادامه داد: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس تنها به دنبال منافع خود هستند و برای آنها مردم اهمیتی ندارد، اصلا مگر می‌شود یک نماینده مشکلات مردم را ببینید و بدون توجه به این مشکلات بار سفر به جام جهانی فوتبال ببندد؟

اخگرپور تصریح کرد: نمایندگان اگر واقعا هدفشان دیدن فوتبال است، به راحتی می‌توانند بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را از رسانه ملی ببینند. چه لزومی دارد در این شرایط این همه هزینه سنگین به کشور و مردم تحمیل شود؟

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مردم ما امروز به دلیل بی‌کفایتی برخی مدیران با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، آیا این درست است که در این شرایط نمایندگان مجلس به فکر خوش‌گذرانی باشند؟

وی اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان مجلس در تصمیم خود تجدید نظر کنند، مطمئنا جنبش دانشجویی نسبت به این اقدام نمایندگان انتقاد و اعتراض دارد و نمایندگان باید به جای چنین اقداماتی به فکر حل مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول