اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان/ توصیه به عدم توقف دوبله و توقف در حریم تقاطع‌ها

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، محدودیت‌های مقطعی و تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت را در معابر منتهی به برگزاری مراسم شب بیست و سوم اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان/ توصیه به عدم توقف دوبله و توقف در حریم تقاطع‌ها

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، محدودیت‌های مقطعی و تمهیدات ترافیکی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که عوامل پلیس راهور تهران بزرگ برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان تهرانی در مقاطع و معابر حضور فعال دارند، تصریح کرد: در خیابان خیام، مسجد ارک، طول خیابان ری، حسینیه همدانی‌ها، خیابان ولی‌عصر(عج)، محدوده مهدیه تهران، خیابان کارگر شمالی، محدوده مسجد حضرت امیر(ع)، محدوده خیابان ولی‌عصر و میدان تجریش، امامزاده صالح، حرم عبدالعظیم  حسنی و میدان حرم، خیابان آزادی، دانشگاه شریف عوامل پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی و محدودیت‌های مقطعی اجرا خواهند کرد. 

وی گفت: این تمهیدات و محدودیت‌ها برای آن است که عزاداران بتوانند به سهولت همانند شب‌های نوزده و بیست و یکم در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک حضور یابند. 

این مقام ارشد پلیس تهران بزرگ از عزاداران درخواست کرد از توقف دوبله، توقف در حریم تقاطع‌ها و توقف‌ها که باعث کندی در حرکت می‌شود خودداری کنند. 

وی با تأکید دوباره بر این مطلب که مأموران پلیس راهور برای تسهیل در امور و مرور و به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی،‌ در معابر حضور دارند، از رانندگان درخواست کرد که با توجه به تردد عابران با پوشش‌های تیره‌رنگ و دید محدود حین تردد در شب، با سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو رانندگی کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول