اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع):

تحقیر جبهه استکبار یکی از ویژگی‌های فرهنگ استکبارستیزی است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: تحقیر جبهه استکبار یکی از ویژگی‌های فرهنگ استکبارستیزی است که این ویژگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد.

تحقیر جبهه استکبار یکی از ویژگی‌های فرهنگ استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین(ع) سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل پیراسته در جلسه اخلاق در جمع رزمندگان لشکر مقدس امام حسین(ع) به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور خود در این راهپیمایی استکبارستیزی خود را از دشمنان اسلام نشان داده و مشت محکمی در دهان استکبار وارد کردند.

وی با بیان اینکه از روز ابتدای خلقت بشر 2 جبهه حق و باطل رو در روی یکدیگر وجود داشته‌اند، افزود: تا زمانی که استکبار وجود داشته باشد این 2 جبهه پایدار است و ضرورت مقابله با استکبار نیز باید در میان مسلمانان وجود داشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) به جهاد کبیر اشاره کرد و متذکر شد: باید با مشرکان عالم جهاد اکبر انجام داد تا فتنه به کلی ریشه‌کن شود و پیشوایان مشرکان نیز باید در این راه از بین بروند، از لحاظ شرعی آیات قرآن و روایات بسیاری وجود دارد و طبق گفته قرآن نیز باید در برابر ظالم ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات معظم رهبری استکبارستیزی یک حرکت معقول و دارای پشتوانه علمی است، ادامه داد: در زمان پیامبران الهی نیز تقابل با استکبار وجود داشته است، به عنوان مثال در زمان حضرت ابراهیم(ع) این حضرت در تقابل با نمرود حالت تهاجمی به خود گرفته و اعلام می‌دارد حتماً بت‌های شما را از بین خواهم برد و این اتفاق نیز عملی شد.

پیراسته خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در چند ماه گذشته مقرهای ایران در کشور سوریه را مورد هدف خود قرار داد، اما با پاسخ سخت رزمندگان اسلام مواجه شد، نقشه‌های رژیم صهیونیستی به دلیل روحیه استکبارستیزی در کشورهای اسلامی نقش بر آب شد و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان پرچم کشور آمریکا توسط مردمان آن کشور به آتش کشیده می‌شود.

وی بیان داشت: امروزه تبلیغات دشمن به وسیله رسانه‌های جمعی صورت می‌گیرد، اما در این زمینه اقدامات عملی مؤثری صورت نگرفته و باید با توجه به زمینه غنی اسلام توجه بیشتری انجام گیرد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) یادآور شد: برای اینکه کشور بهتری داشته و اقتصاد پویاتری در سطح دنیا داشته باشیم باید به اقتصاد بومی‌گرا فکر کنیم و نگاه خود را به توانمندی‌های درون کشور معطوف کنیم، دولت‌مردان نیز باید در این زمینه کمک‌کننده راه باشند.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال اقتصاد پویا هستیم باید اقتصاد مقاومتی را در پیش‌گرفته تا به خودکفایی رسیده و به موفقیت‌های اقتصادی دست پیدا کنیم، در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) استکبارستیزی به صورت آشکارا صورت گرفته و آیات نازل شده بر پیامبر اسلام(ص) به صورت جهادی است که در آن‌ها تقابل با منافقان با لحن بسیار سخت و محکمی تأکید شده است.

پیراسته درباره مقابله با استکبار گفت: حساسیت در برابر دشمن باید وجود داشته باشد و روحیه استکبارستیزی باید حفظ شود که در این راه باید برنامه‌ها و تحرکات دشمن را به خوبی رصد کنیم.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در همین راستا برنامه‌های دشمن را به عنوان یک دیده‌بان به خوبی رصد کرده تا از نفوذ تحرکات دشمن جلوگیری شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) در پایان متذکر شد: اتحاد و انسجام ملی نیز باید در تقابل با استکبار وجود داشته باشد و زمانی که پای تجاوز بر علیه جمهوری اسلامی وجود داشته است این روحیه در مردم ایران به خوبی دیده شده است، تحقیر جبهه استکبار یکی دیگر از ویژگی‌های فرهنگ استکبارستیزی است که این ویژگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول