اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

/بسته خبری تئاتر/

فراخوان «اُپرای عشق» برای نوازندگان/ تغییر زمان اجرای برخی نمایش‌ها همزمان با جام جهانی

نمایش «اپرای عشق» از نوازندگان مستعد و با انگیزه سازهای مختلف کوبه‌ای، زهی، کششی و بادی دعوت کرد در صورت تمایل برای ارسال آثارشان به منظور استعدادیابی همکاری کنند.

فراخوان «اُپرای عشق» برای نوازندگان/ تغییر زمان اجرای برخی نمایش‌ها همزمان با جام جهانی

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، پیرو اعلام پیشین دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، علاوه بر آثار متقاضی شرکت کننده در بخش صحنه‌ای که طرح‌های اجرایی و نمایشنامه‌های خود را براساس فراخوان به جشنواره ارسال کرده و مراحل ارزیابی را گذرانده‌اند، گروه‌هایی که نمایش‌هایشان آماده اجراست، می‌توانند تا پایان خرداد ماه برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

بر اساس تصمیم ستاد جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، گروه‌هایی که تمایل دارند از این فرصت استفاده کنند، می‌توانند تا روز 31 خرداد ماه فیلم کامل نمایش‌های خود را در قالب DVD به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان انقلاب، بعداز پارک دانشجو، خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10 ارایه دهند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

*افتتاح تصادف قطار ٥:٢٥ در تئاتر شهر

تصادف قطار ٥:٢٥ به کارگردانی و تهیه کنندگی شقایق فتحی ونویسندگی تورنتون وایلدر ٢١ خرداد ساعت ١٨در  تئاترشهر  پلاتو اجرا باحضور بهزاد فراهانی و جمعی از هنرمندان افتتاح شد .

سیاوش خادم حسینی، شقایق فتحی، حامد ناوشکی، نسا یوسفی به عنوان بازیگر در این نمایش نقش افرینی میکنند.

خلاصه نمایش  آدم کلمات رو نمی‌شنوه. یا اگر هم بشنوه با چیزی که می‌بینه همخونی نداره...

این نمایش تا اول تیر ماه در تئاتر شهر  پلاتو اجرا به روی صحنه خواهد بود.

*فراخوان استعدادیابی «اُپرای عشق»

مدیریت گروه تئاتر آران طی اطلاعیه‌ای برای کسانی که صدای خود را برای حضور در اپرای عشق ارسال کردند نوشت: به علت استقبال فراوان و حجم بالای آثار ارسالی، پروسه بررسی و انتخاب زمان‌بر خواهد بود و به محض نهایی شدن از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام گروه، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین بنا به درخواست عزیزان، از نوازندگان مستعد و با انگیزه‌ سازهای مختلف اعم از سازهای کوبه‌ای، زهی، کششی، بادی برنجی و بادی چوبی و... نیز دعوت به عمل می‌آید تا نمونه کارهای خود را جهت استعدادیابی در بخش نوازندگی «اپرای عشق» ارسال کنند.

*اجرای نمایش «دِیر راهبان» در تالار چهارسو آغاز شد/ ادای دین به پشتوانه‌های تئاتر ایران

اجرای نمایش «دیرراهبان» نوشته و کارگردانی کیومرث مرادی دوشنبه شب 21 خرداد ماه با  قدردانی از حمید امجد نویسنده و کارگردان تئاتر، حمیدرضا آذرنگ نویسنده ، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

کیومرث مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور حمیدرضا آذرنگ در اجرای اول این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: به راستی که نسل من مدیون نسلی است که طی سال‌های گذشته و در زمانی که ما در دانشگاه مشغول به تحصیل بودیم از آنها نکات بسیار زیادی  آموخته و هنوز هم با خوانش نمایشنامه‌های آنها مشغول یادگیری هستیم.

وی ادامه داد: به طور حتم ما به پشتوانه‌های تئاتر کشورمان مدیون هستیم و امشب بسیار خوشحالم که حمید امجد به عنوان یکی از این هنرمندان که هم نمایشنامه نویس، هم کارگردان و هم مدرس بسیار ارزشمندی در حوزه تئاتر است، مهمان گروه ماست و ما با افتخار اجرای اول نمایش «دیرراهبان» را به او و حمیدرضاآذرنگ تقدیم می‌کنیم.

نمایش «دیر راهبان» هر روز ساعت 20:30 با بازی (به ترتیب الفبا) رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان به صحنه می‌رود.

*ساعت اجرای چند نمایش تغییر کرد

ساعت اجرای چند نمایش به صحنه رفته در تالارهای سایه، چهارسو و اصلی در روز جمعه 25 خرداد ماه  به دلیل همزمانی با مسابقه تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال روسیه تغییر کرد.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته نمایش «تئاتر قجری» به کارگردانی داریوش رعیت روز جمعه 25 خرداد ماه ساعت 17 روی صحنه می رود. این در حالی است که نمایش «مالی سویینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی روز جمعه 25 خرداد ماه ساعت 17 و نمایش «دیرراهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی در تالار چهارسو ساعت 16:30 خواهد بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول