اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هومن افاضلی در گفت‌وگو با فارس:

درخشش تیم ملی در جام جهانی دور از انتظار نیست، ملی‌پوشان باید شجاع باشند/ روند آماده‌سازی بازیکنان به‌ خوبی طی شد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران باید برابر حریفان شجاعانه به میدان برود، گفت: روند آماده‌سازی بازیکنان به‌خوبی طی شده و درخشش تیم دور از انتظار نیست.

درخشش تیم ملی در جام جهانی دور از انتظار نیست، ملی‌پوشان باید شجاع باشند/ روند آماده‌سازی بازیکنان به‌ خوبی طی شد

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان در آستانه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه گفت: تیم ملی کشورمان، آماده‌سازی خوبی داشت و هر امکانی که نیاز بود، برای تیم مهیا شد؛ تمرینات خیلی مرتب، هدفمند و منظم قبل از شروع جام جهانی پشت سر گذاشته شد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی این شکل تمرینات را سپری کردند تا به آن‌ها کمک کند که هماهنگ‌تر باشند، کیفیت بازی‌هایشان را ارتقا دهند، به لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کنند و با آمادگی خوبی وارد جام جهانی شوند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه کمپ‌های خوب و شرایط تمرینی مناسبی برای تیم ملی فراهم شد، اظهار کرد: تیم ملی ایران در بهترین کمپ‌های روسیه مستقر شده و شرایطشان از همه نظر مطلوب و تیم آماده است.

افاضلی با اشاره به اینکه تیم ملی در آستانه جام جهانی، دیدار تدارکاتی با ازبکستان داشت، اضافه کرد: تیم ملی با ترکیه هم بازی داشت و بازی با یونان لغو شد. بازی با ترکیه مطلوب بود و بازی با لیتوانی هم شرایط بدی نداشت.

وی اضافه کرد: بیشتر تیم‌های ملی با دو یا سه بازی تدارکاتی وارد جام جهانی می‌شوند و از این حیث هم شاید تیم ملی خیلی عقب نباشد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با تأکید بر اینکه اگر بازی با یونان برگزار می‌شد، محک جدی برای تیم ملی بود، تصریح کرد: تیم باید مقداری هم تحت ‌فشار بازی می‌کرد، اما در مجموع روند آماده‌سازی تیم ملی خوب بوده است، امیدواریم فوتبالیست‌های کشورمان در جام جهانی بدرخشند و با دست پر از این مسابقات بیرون بیایند.

افاضلی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در گروه ایران، پرتغال، اسپانیا و مراکش هستند که تیم‌های سرسختی برایمان محسوب می‌شوند، افزود: تیم ملی ایران برابر این رقبا باید شجاعانه به میدان برود؛ نتیجه مقابل حریفان دست ما نیست و توقع از تیم ملی این بوده که مقتدرانه بازی کنند.

وی تبیین کرد: تیم ملی در این سال‌ها شرایط مطلوبی داشته است؛ با وجود اعتراضات کادر فنی و اینکه همیشه توقعات مربیان به‌ طور کامل برآورده نمی‌شود.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: امکانات خوبی طی هشت سال گذشته برای تیم ملی فراهم بوده است و تیم ملی فوتبال کشورمان طی 40 تا 50 سال گذشته حتی قبل از انقلاب این‌قدر اردوی خارجی و شرایط تمرینی مناسب نداشته و کمتر این شرایط برای تیم ملی اتفاق افتاده است.

افاضلی تأکید کرد: طی سال‌های اخیر شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم بوده است تا کادر فنی بتواند ایده‌هایش را روی زمین چمن پیاده کند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول