اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

حسن فتحی:

نتوانستم فیلمنامه «دکتر نون» را بسازم/ نمایشی روان با بازی‌هایی یکدست را شاهد بودم

یک کارگردان سینما و تلویزیون عنوان کرد: سال‌ها پیش تصمیم داشتم از رمان «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» فیلمنامه بنویسم که بنا به دلائلی محقق نشد.

نتوانستم فیلمنامه «دکتر نون» را بسازم/ نمایشی روان با بازی‌هایی یکدست را شاهد بودم

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته به تماشای نمایش «نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به کارگردانی علی مست علی در تماشاخانه انتظامی نشست.

وی پس از تماشای نمایش با قدردانی از زحمات گروه گفت: سال‌ها پیش بر اساس رمان «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» فیلمنامه‌ای نوشتم که ساخت آن بنابر دلایلی محقق نشد و خیلی خوشحالم که امروز بالاخره بعد از سال‌ها نمایشی از این رمان تولید شده است. نمایشی روان با بازی‌های یکدست و طراحی‌های عالی.

مست‌علی کارگردان این نمایش نیز سپس عنوان کرد: آقای فتحی با آثار زیبا و ماندگارش همواره چون آموزگاری برایم بوده و برای گروه نمایش ما حضور او افتخار بزرگی‌ است.

اجرای شب اول این نمایش به حسن فتحی تقدیم شد.

در خلاصه داستان نمایش جدید علی مست علی آمده: دکتر نون بعد از کودتای 28 مرداد دیگر زنش را دوست ندارد... این نمایش از 27 خرداد تا 15 تیر ماه سال جاری میزبان علاقه‌مندان هنر تئاتر در تماشاخانه انتظامی است که علاقه مندان می‌توانند بلیط این نمایش را به صورت حضوری و یا از سامانه فروش تیوال تهیه کنند.

الهام اخوان،کیانوش جواد اسلامی،نجمه کاظم زاده،حامد کشمیری، کیارش لبانی، محمد علی نجیمی بازیگران نمایش هستند و دیگر عوامل آن: مدیرتولید: سجاد سلمانپور، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهرنوش بیگ زاده، طراح صوت و موسیقی: آنکیدو دارش، طراح صحنه و لباس: علی مست علی، طراح گریم: سمیه فراهانی، طراح حرکت: میلاد محمدزاده، عکاس: ساناز قراملکی-سپیده امین پور، گرافیست: بهنام چارئی، کیمیا بیدار، تهیه کننده: حامد کشمیری هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول