اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات در گفت‌وگو با فارس:

هیأت‌ها و تشکل‌های مردمی را حمایت می‌کنیم/ تقویت جریان مردمی در اربعین

قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین گفت: ما در کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین به دنبال این هستیم تا نقش هماهنگی را بیشتر کرده و جریان مردمی در اربعین را تقویت کنیم.

هیأت‌ها و تشکل‌های مردمی را حمایت می‌کنیم/ تقویت جریان مردمی در اربعین

جمشید گودرزی قائم‌مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین در گفت‌‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: حماسه اربعین هر سال پرشورتر از گذشته برپا می‌شود که این شکوه و عظمت به خاطر مردیم بودن این حرکت است.

وی با بیان اینکه باید نقش مردم در اربعین توسعه یابد، افزود: برخی به دنبال سیاسی کردن و گاهی دولتی کردن این اقدام خودجوش هستند، در حالی که باید به فکر تقویت این جریان مردمی بود تا با علاقه مردم به امام حسین(ع) این حرکت‌ها ارتقا یافته و روز به روز پرشکوه‌تر شود.

گودرزی با اشاره به اینکه ستاد مرکزی اربعین هم به دنبال تقویت حرکت مردمی در اربعین است، خاطر نشان کرد: ما در کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین به دنبال این هستیم نقش هماهنگی را بیشتر کرده و جریان مردمی در اربعین را تقویت کنیم. چه موکب، چه هیأت‌ها و تشکل‌های مردمی که به دنبال ارائه خدمات به زائران هستند حمایت می‌کنیم و با برنامه سعی در ارائه خدمات بهتر با کمترین هزینه به زائران داریم.

وی با بیان اینکه مردم عراق با همه وجود هر ساله برای راحتی زائران اربعین تلاش می‌کنند، گفت: امیدواریم امسال با تلاش مردم اقدامات خوبی برای زائران اربعین حسینی ایجاد شود تا ضمن آسایش و راحتی در مرزها، در مسیر پیاده‌روی نیز با امنیت و آرامش حرکت کنند.

به گزارش فارس، اربعین حسینی هشتم آبان‌ماه است و مرزهای ایران از یک ماه قبل از اربعین بر روی زائران گشوده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول