اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان:

حماسه‌های 5 آذر گرگان و 12 دی گالیکش تبیین شود/ زمینه دیدار مردم گلستان با مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم تبیین حماسه‌های 5 آذر گرگان و 12 دی گالیکش در چله انقلاب اسلامی تاکید کرد.

حماسه‌های 5 آذر گرگان و 12 دی گالیکش تبیین شود/ زمینه دیدار مردم گلستان با مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با محوریت تبیین اهداف ستاد و هم اندیشی در برنامه‌ریزی برگزار شد، اظهار کرد: وقایع 5 آذر گرگان و 12 دی گالیکش برای مردم در آستانه چله انقلاب اسلامی تبیین شود.
وی با اشاره فراهم کردن دیدار مردم استان گلستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ این مهم را یک مطالبه عمومی برشمرد.
معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: ۴۰ سال انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته که باید آن را مرور کنیم برای کسانی که انقلاب را خلق کردند و جوانان و نوجوانانی که پیروزی اقتدارآفرین انقلاب را ندیده اند.
مهاجر با بیان اینکه بسیج یکی از افتخارات نظام است، افزود: بسیج برای دنیا یک الگوی قدرتمند است که توانسته نتایج موفقی را به منصه ظهور و بروز برساند.
وی با بیان اینکه بسیج در وحدت معنا پیدا می کند، ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که در بسیج اهمیت دارد فراجناحی بودن و وحدت در ابعاد مختلف است.
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: اگر دستاوردها را ببینیم و مجموعه نخبگان و آحاد مردم را نگاه کنیم باید برنامه‌ها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی را به تصویر بکشیم.
مهاجر با بیان اینکه امسال چهل سالگی انقلاب را باید در گلستان به نگار در آوریم، گفت: باید براب نسل جوان بگوییم که گلستان در ۴۰ سال گذشته چه بوده و اکنون در چه جایگاهی قرار دارد.
وی با اشاره به دو حادثه تاریخی ۵ آذر گرگان و ۱۲ دی گالیکش بیان کرد: در چهل سالگی انقلاب می توانیم این وقایع را تبیین کنیم و زمینه دیدار مردم استان گلستان را با مقام معظم رهبری ایجاد کنیم.
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۹ بهمن سال 1396 گفت: تبلیغات ما ضعیف است توصیه می کنم مسوولان نه با زبان مبالغه و نه فقط گزارش آمار بلکه به صورت عملی و هنری دستاوردهای نظام اسلامی را گزارش دهند و انواع و اقسام پیشرفت‌های کشور را بیان کنند تا کسانی که غافلند متوجه شوند.
مهاجر با تاکید بر اینکه باید خدمات نظام در ابعاد مختلف برای مردم بازگو شود، گفت: مردم باید بدانند انقلاب اسلامی چه دستاوردها و برکات مختلفی را داشته است.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول