اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جام جهانی 2018 روسیه

جنگ رسانه‌ای ماتادورها علیه سرمربی تیم ملی ایران؛ اسپانیا کابوس کارلوس کی‌روش

سایت اسپانیایی موندیال در گزارشی اعلام کرد که اسپانیا کابوس کارلوس کی‌روش خواهد بود.

جنگ رسانه‌ای ماتادورها علیه سرمربی تیم ملی ایران؛ اسپانیا کابوس کارلوس کی‌روش

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه اسپانیایی موندیال در گزارشی به آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش بعد از خروج وی از رئال مادرید، شکست تیم ملی پرتغال با این مربی مقابل اسپانیا در جام جهانی 2010 و چالش کی‌روش با تیم‌های اسپانیایی و برخی ستاره های رئال مادرید پرداخته است.

 در این گزارش آمده است:فردا شب و در ادامه مسابقات جام جهانی 2018 و از گروه مرگ تیم ملی ایران با کی‌روش سرمربی پرتغالی خود به مصاف اسپانیا خواهد رفت. شاید دیدار با اسپانیا به نوعی کابوسی باشد برای این مربی پرتغالی چون کی‌روش به دلیل حضور چند ساله در تیم ملی پرتغال از این تیم شناخت دارد ولی از اسپانیا نه!

علاوه بر این نباید فراموش کنیم که کی‌روش زمانی که سرمربی رئال مادرید بود در کارنامه ورزشی خود حواشی زیادی را با این تیم تجربه کرد و باید اعتراف کرد خاطرات او از اسپانیا خوش نیست. او در سال 2003 در حالی که دستیار فرگونس بود این فرصت را کسب کرد تا به عنوان سرمربی رئال کارش را آغاز کند. در روزهایی که ستاره‌های رئال ارتباط خوبی با این مربی نداشتند. در آن زمان فلورینتو پرز ستاره فوتبال جهان را در اختیار کی‌روش قرار داده بود اما با فروش ماکه‌له‌له به چلسی شرایط رئال مبهم شد.کی‌روش که آمد ماکه‌له‌له تیم را ترک کرد اما سرمربی پرتغالی، زیاد، بکهام، رونالدو، کارلوس و فیگو را در اختیار داشت.

این سایت در ادامه نوشت:کی‌روش در آن زمان ستاره‌های زیادی در اختیار داشت، ستاره‌هایی که با قدرت از بارسا عبور می‌کردند اما کنار آمدن با آن ستاره‌ها کار راحتی نبود و او کار سختی داشت تا بتواند غولهای فوتبال را مدیریت کند.در مورد شرایط آن زمان کی‌روش مثالی زده شد که گویای وضعیت آن زمان کنونی تیم ملی ایران بود. با این عنوان که ماشین فراری نمی‌تواند بدون چرخ حرکت کند!وضعیت طوری پیش رفت که در همان سال والنسیا فاتح لیگ شد و رئال بازی به بازی امتیازات را از دست داد و بارسا در جدول سیر صعودی پیدا کرد.

در ادامه این گزارش آمده است:کی‌روش البته در ادامه راه دوباره باز هم با اسپانیا رو به رو شد، در سال 2010 کی‌روش و اسپانیا دوباره به هم رسیدند،در مسابقه‌ای که کی‌روش به اسپانیا باخت و اخراج شد.حالا در آستانه این رویداد شک نکیند اتفاقات اخیر که فوتبال اسپانیا برای وی رقم زده ذهن سرمربی ایران را درگیر خود کرده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول