اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از روسیه

شجاعی: ایرانی‌ها همیشه در شرایط سخت بهترین نتایج را می‌گیرند/ما یک تیم، یک خانواده و یک ملت هستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران،‌گفت: ایرانی‌ها همیشه در شرایط سخت بهترین نتایج را می‌گیرند.

شجاعی: ایرانی‌ها همیشه در شرایط سخت بهترین نتایج را می‌گیرند/ما یک تیم، یک خانواده و یک ملت هستیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از روسیه، مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل اسپانیا در جام جهانی، گفت: من هم خیلی خوشحالم اینجا هستم. این اتفاق برای هر بازیکنی نمی‌افتد که بتواند در جام جهانی باشد. شاید بازیکنان خیلی حرفه‌ای هم نتوانند آنقدر در جام جهانی باشند. بازی جام جهانی با باشگاه متفاوت است.

شجاعی افزود: بازیکنان زیادی هستند که قبلا تجربه و بازی ملی زیادی داشتند اما نتوانستند در جام جهانی حضور داشته باشند. شیرین‌ترین اتفاق زندگی من است که در جام جهانی هستیم. برترین تیم های دنیا اینجا هستند و ما هم یکی از آنها هستیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در مورد مصدومیت چشمی گفت: روزبه یک بازیکن خیلی مهم و بازیکن کلیدی برای ما بود و نشان داد که چقدر کیفیت خوبی با توجه به فشار و انتقادهایی که روی او بود. بازیکنان خوبی داریم که می توانند بازی کنند.  ما یک تیم هستیم و این از فرهنگ ما می‌آید که ما فقط یک تیم نیستیم یک خانواده و یک ملت هستیم.

وی ادامه داد: یاد گرفته ایم که در شرایط سخت متحد بوده‌ایم و بهترین نتایج را گرفته‌ایم. روزبه بیشتر از قبل به ما کمک کرد و اکنون هم غیبت او به ما کمک می‌کند و یک دلیل دیگر برای بهتر بازی کردن است و نشان بدهیم به او که چقدر به فکرش هستیم. شاید این غیبت به سود خودش نباشد.

شجاعی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: من گفتم ما یک خانواده و یک ملت هستیم و این فقط در حرف نیست و فقط در عمل است و شاید اگر بخواهیم در این مورد صحبت کنیم بی احترامی به تیم حریف است و اگر فرصتی مناسب باشد در موردش بحث می‌کنیم و این مساله را در خانواده خودمان حل می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول