اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

امام جمعه رودیان:

حرف‌های دشمن درباره فناوری هسته‌ای ایران عقلانی و منطقی نیست

امام جمعه رودیان گفت: حرف‌های دشمنان نسبت به فناوری هسته‌ای کشورمان عقلانی و منطقی نیست و ایران، انرژی هسته‌ای را برای توسعه می‌خواهد.

حرف‌های دشمن درباره فناوری هسته‌ای ایران عقلانی و منطقی نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس معصومی امشب در نشستی با حضور شماری از مدیران، در واکنش به تأکید مجلس شورای اسلامی بر فعال‌سازی بخشی از صنعت هسته‌ای کشور اظهار کرد: امروز شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» را باید به‌طور جدی دنبال کرد.

وی ادامه داد: هر کشوری که در صنعت هسته‌ای توانمندی لازم را داشته باشد، می‌تواند از این صنعت در مدار صلح‌آمیز استفاده کند و مانعی در این رابطه وجود ندارد.

امام جمعه رودیان در واکنش به تأکیدات گروه هفت نسبت به صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران، با اشاره به اینکه غربی‌ها این اندیشه را در ذهن دارند که مبادا ما در آینده از انرژی هسته‌ای در راه رشد کشور استفاده کنیم، افزود: شریعت اسلام با ساخت سلاح‌های کشتار جمعی مخالف است و ایران، انرژی هسته‌ای را برای توسعه می‌خواهد.

معصومی با تأکید بر اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جریان مذاکرات 6 بار با حضور در ایران اعتراف کردند که هیچ‌گونه انحرافی در جریان انرژی هسته‌ای ایران نیست، تصریح کرد: حرف و حدیث‌های تشکل‌هایی مانند گروه هفت بهانه‌ای در دست دشمن برای جلوگیری از رشد کشور است.

وی با بیان اینکه غرب دنبال توطئه‌های جدید است، اضافه کرد: غربی‌ها می‌خواهند در جامعه نگاه مردم را نسبت به فناوری هسته‌ای ضعیف و آن‌ها را در این حوزه دلسرد کنند؛ آنها می‌کوشند ناامیدی را در قالب هجمه روانی نشر دهند.

امام جمعه رودیان با اشاره به اینکه اوباما قبل از ترامپ بیش از ۷۰ بار گفته بود که گزینه نظامی روی میز است، تصریح کرد: خودشان هم معتقد بودند که این امر امکان‌پذیر نیست و قدرت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند.

معصومی با تأکید بر اینکه همه این رفتارها و توطئه سازی دشمن بعد سیاسی دارد، اظهار کرد: حرف‌هایی که نسبت به مسائل هسته‌ای ایران زده می‌شود، عقلانی و منطقی نیست و هر چقدر بگوییم فناوری هسته‌ای ما صلح‌آمیز است، دشمن حرف خودش را می‌زند.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول