اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیج رسانه

نیازهای رسانه‌ای گلستان با تشکیل کمیته‌های تخصصی هیئت اندیشه‌ورزی بررسی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان از تشکیل کمیته‌های تخصصی موقت و دائم هئیت اندیشه‌ورزی ذیل مجموعه بسیج رسانه با هدف بررسی نیازهای رسانه‌ای استان خبر داد.

نیازهای رسانه‌ای گلستان با تشکیل کمیته‌های تخصصی هیئت اندیشه‌ورزی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد جعفری عصر امروز در نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان گلستان که با محوریت تبیین و تشریح وظایف هیئت و برگزاری انتخابات انجام شد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیج رسانه، نیاز های رسانه‌ای با تشکیل کارگروه‌های تخصصی هیئت اندیشه‌ورز بررسی می‌شود.
وی؛ رویکرد سازمان بسیج رسانه را با توجه به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز عنوان و تصریح کرد: شورای بسیج رسانه با نام و عنوان جدید هیئت های اندیشه ورزی آغاز به کار می‌کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان افزود: سیاست‌های مقام معظم رهبری در راستای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در حال اجراست و دستورات ابلاغ شده و رده‌های اقشاری، معاونت‌های موضوعی و نواحی مقاومت در شهرستان‌ها پیرو این ابلاغ در همه سطوح، هیئت‌های اندیشه‌ورز را از میان نخبگان و بسیجیان اندیشه شکل می‌دهند.
جعفری بیان کرد: ما نیز در مجموعه بسیج رسانه با رویکرد جدید، هیئت اندیشه‌ورز را شکل داده است.
وی با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه ورز پایه‌های فکری را هم می‌گذارد، ابراز کرد: باید از هیئت‌های اندیشه‌ورز در راستای بررسی نیازهای اساسی و حل مشکلات اقدام کرد و این هیئت‌های اندیشه‌ورز باید اثرگذاری لازم را داشته باشند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان افزود: راهبرد نگاری، تولید فکر، ارائه طرح و راهبرد از تأکیدات مقام معظم رهبری است هدایت عمومی لایه‌های سطوح بسیج رسانه برای اعتلای این مجموعه و ایجاد یک مجموعه مومن، جوان، پای کار انقلاب برای دستیابی به اهداف پنجگانه انقلاب اسلامی نیاز است.
جعفری در خصوص اهداف و کارکردهای هیئت‌های اندیشه ورز گفت: تولید فکر و ایده، خط نگاری، هدایت عمومی در لایه‌های زیرین بسیج رسانه استان و هدایت عمومی هیئت‌های اندیشه ورز شهرستانی و مجمع رسانه از جمله اهداف است.
وی بیان کرد: به دلیل کمیت جامعه هدف در شهرستان‌ها هنوز موفق نشدیم کانون‌های شهرستانی بسیج رسانه را به طور کامل محقق کنیم و اکنون به دنبال ساماندهی کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های مختلف استان هستیم.
جعفری ابرار کرد: کانون‌های بسیج رسانه در علی‌آبادکتول، گنبدکاووس، آزادشهر و کردکوی تا یک ماه آینده ساماندهی می‌شوند.
وی افزود: هیئت‌های اندیشه‌ورز سطوح کوچک‌تر و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه‌ای فعالیت می‌کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: هیئت‌های اندیشه ورز حداقل هشت نفر و حداکثر ۱۵ نفر هستند.
جعفری؛ جلوگیری از نفوذ دشمن، راهبرد نگاری برای ارتقای کارایی و هم‌افزایی اقشار بسیج همچنین احصای مشکلات اساسی و اولویت‌دار بسیج رسانه را از مهمترین راهبردهای پیش‌رو عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تشکیل کمیته‌های تخصصی موقت و دائمی ذیل بسیج رسانه ایجاد می‌شود، افزود: هدایت و راهبری کمیته‌ها ذیل هیئت اندیشه‌ورز شکل می‌گیرد، رصد و نظارت در تحقق تصمیمات هیئت اندیشه‌ورز از دیگر مسائلی است که به آن توجه خواهد شد.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول