اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از روسیه

کی‌روش: باید نتیجه بهتری مقابل اسپانیا می‌گرفتیم/ هدف‌مان صعود است و از حمله مقابل پرتغال خجالت نمی‌کشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید نتیجه بهتری مقابل اسپانیا می‌گرفتیم، اما هدف اصلی ما صعود به دور بعدی مسابقات است.

کی‌روش: باید نتیجه بهتری مقابل اسپانیا می‌گرفتیم/ هدف‌مان صعود است و از حمله مقابل پرتغال خجالت نمی‌کشیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از روسیه، کارلوس کی‌روش بعد از دیدار ایران و اسپانیا  در نشست خبری اظهار داشت:ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که با روحیه مبارزه عالی علیه مدعی قهرمانی بازی کردند. قبل از جام جهانی گفتم که آماده رقابت هستیم و منصفانه است که بگویم امشب باید نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

*سبک بازی اسپانیا فوق‌العاده است

وی افزود: اسپانیا سبک بازی فوق‌العاده‌ای دارد و به هیرو و بازیکنان تیمش تبریک می‌گویم و از طرف خودم از بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم تشکر می‌کنم. ما می‌خواستیم توپ نهایی را ببریم که متاسفانه موفق نشدیم.

*ما یک تیم هستیم، پس در مورد تک بازیکن حرفی نمی‌زنم

وی در پاسخ به سوال خبرنگار روسیه‌ای در خصوص عملکرد سردار آزمون گفت: روسیه متعلق به اروپا است و آزمون هم در اروپا بازی می‌کند. نمی‌خواهم در مورد تک بازیکن حرف بزنم، ما یک تیم هستیم. بیماری که ما داریم باخت است، یک فرد مهم نیست و سردار آزمون هم استثنا نیست!

* داورها خطاهای اسپانیایی ها را ندیدند

وی ادامه داد: ما به نحوی که قول دادیم باید بازی می‌کردیم.لازم است روحیه مبارزه و مثبت داشته باشیم. هر بار بازی می‌کنیم فقط به دنبال گل‌زدن هستیم و این هدف تیم ملی ایران است.اسپانیایی ها در 3-4 فرصت روی ما خطا کردند ولی داوران خطاها را ندیدند اما این جزئی از فوتبال است.

* این باخت برای ایران برد است

کی‌روش تاکید کرد: همانگونه که می‌دانید در آفریقای جنوبی این فرصت نبود که به این صحبتم اشاره کنم.برای بازیکنان ایران این بازی برد است و ما به هر حال برنده این مسابقه هستیم. ما فقط می‌توانستیم ببریم یا اینکه یاد بگیریم. ما امروز از این بازی خیلی چیزها آموختیم.

* پرتغال اجازه بدهد 90 دقیقه حمله می‌کنیم

سرمربی تیم ملی در خصوص بازی با پرتغال گفت:قطعا اگر آنها اجازه بدهند ما 90 دقیقه حمله کنیم و ما این کار را می‌کنیم.اگر بتوانیم حمله کنیم و فرصت داشته باشیم اصلا خجالت نمی‌کشیم و با ایمان تلاش می‌کنیم. طبیعی است که ما در برخی از دقایق بازی از بازی امشب ضعیف‌تر باشیم ولی نگرش بازیکنان ما خوب بود.

* با صعود به مرحله دوم باید به ایرانی‌ها تعظیم کرد

کی‌روش گفت: این بازی یک بر صفر شد و ما باختیم اما با احترام زمین را ترک کردیم و بازیکنان ما هرگز سرشان پایین نبود وقتی که زمین را ترک کردند. آنها می‌توانند به خانه بروند و افتخار کنند.اگر امید داشته باشیم که به دور دوم برسیم باید مورد تشویق قرار بگیریم و در واقع باید به بازیکنان ایرانی تعظیم کرد. نمی‌خواهم وارد مشکلات بشوم و می‌دانید که همیشه بی بهانه وارد زمین می‌شویم بدون عذر و بهانه اما در هر صورت ما تلاش‌مان را انجام دادیم.

* تصمیم داریم که صعود کنیم

سرمربی تیم ملی در خصوص دیدار تیمش با پرتغال گفت: نگرانی من این است که یکی از افراد کادر ما در این صحنه آسیب دید و این صحنه درست زمانی که گل زدیم و آفساید گرفته شد اتفاق افتاد.در این صحنه همکار ما به بیمارستان رفت.این اتفاق نشان داد کادر من چقدر به تیمش تعصب دارد.ما تصمیم داریم به دور بعد برویم و این یک رویا است.ما به اینجا نیامده‌ایم که سه بازی انجام بدهیم و برویم.مقابل پرتغال هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین بازی را انجام بدهیم.کسی که پیراهن تیم ملی را می پوشد تنها هدفش باید این باشد که جایگاه خود را بعد از پایان بازی تغییر بدهد و آن را بهتر کند.مطمئنا در بازی با پرتغال برای مردم بازی خواهیم کرد.

* صعود در اختیار خودمان است

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: رقابت بخشی از فوتبال است،شما دیدی پرتغال مقابل مراکش تنها از یک فرصت استفاده کرد و برنده شد.متاسفانه ما دو تیم چهار امتیازی را بالای سر خود می‌بینیم ولی شانس و اختیار دست خودمان است و باید با تمام تلاش وارد زمین شویم.

* فاصله فوتبال آسیا و آفریقا زیاد است

وی در خصوص دلایل نزدیکی امتیازات تیم ها در این گروه گفت:فوتبال اروپا فاصله زیادی با آفریقا و آسیا دارد.دو سه تیم مثل مراکش و مصر و سنگال هستند که تنها اسم آفریقایی را دارند زیرا بازیکنان آنها در فوتبال اروپا بازی می‌کنند.طبیعتا فوتبال اروپا با فوتبال آسیا و آفریقا فاصله زیادی نسبت به 4 و 8 سال قبل پیدا کرده است.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول