اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس جهاد کشاورزی سمنان:

2 محصول عشایر استان سمنان صاحب برند می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پیگیری برای دریافت برند محصولات کشاورزی این استان خبر داد و گفت: به‌زودی دو محصول عشایر استان صاحب برند می‌شود.

2 محصول عشایر استان سمنان صاحب برند می‌شود

سیدحسن میرعماد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به تنوع تولیدات لبنی عشایر در این استان اظهار داشت: عشایر استان سمنان، 32 محصول لبنی تولید می‌کنند که دارای کیفیت بسیار مطلوب و قابلیت برندسازی است.

وی با بیان اینکه ایجاد بازار همیشگی فروش برای محصولات تولیدی عشایر استان سمنان نیازمند این است که این محصولات صاحب برند شوند، به اقدامات انجام‌شده برای اخذ برند برای این محصولات اشاره کرد و گفت: مراحل ابتدایی برای دریافت برند در استان سمنان در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در گام نخست، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دو محصول «آروشه» و «چیکو» که خاص عشایر استان است، برای دریافت برند معرفی شده و در مرحله نخست باید این محصولات کد بهداشتی دریافت کنند.

میرعماد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دانشگاه علوم پزشکی سمنان در راستای دریافت برند برای این محصولات گفت: در این جلسات، مقرر شد تا مشکلات و موانع موجود در این مسیر مانند اخذ کد بهداشتی، راه‌اندازی کارگاه مطابق با اصول بهداشتی، به‌کارگیری کارشناس نظارت و ... رفع شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین مزیت‌های برندسازی و اخذ پروانه و کد بهداشتی برای تولیدات دامی و کشاورزی خاطرنشان کرد: برندسازی و اخذ کد بهداشتی سبب می‌شود تا مصرف‌کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند و این مهم منجر به رونق بازار فروش آن خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول