اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

رئیس اتاق اصناف ورامین:

ورامین از پرجمعیت‌ترین اصناف جنوب شرق تهران است/ فعالیت 12 هزار واحد صنفی

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: ورامین با 12 هزار واحد صنفی و 20 اتحادیه از پرجمعیت‌ترین و فعال‌ترین اصناف جنوب شرق استان تهران است.

ورامین از پرجمعیت‌ترین  اصناف جنوب شرق تهران است/ فعالیت 12 هزار واحد صنفی

سید عباس میری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین اظهار کرد: شهرستان ورامین با 12 هزار واحد صنفی و 20 اتحادیه از پرجمعیت‌ترین و فعال‌ترین اصناف جنوب شرق استان تهران است.

وی بیان کرد: اصناف ورامین بنا بر اسناد و راویان در دوران دفاع مقدس از لحاظ پشتیبانی جبهه‌های حق علیه باطل نقش‌آفرینی کردند و تعداد زیادی از کسبه ورامین نیز در جبهه‌های حضور داشتند.

 رئیس اتاق اصناف ورامین تصریح کرد: اتاق اصناف ورامین هشت برنامه برای گرامیداشت روز ملی اصناف اجرا کرد که گل‌باران مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌ جمعه ورامین و شرکت در نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها بود.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است باید قوانین به سود کسبه و مغازه‌داران تغییر کند تا رغبت بیشتری برای عرضه کالای ایرانی در واحدهای صنفی داشته باشند، همچنان به موضوعاتی مانند مالیات و ارزش‌افزوده و نحوه اجرایان انتقاد داریم و خواستار اصلاح قانون به سود دولت و کسبه هستیم.

انتهای پیام/67037/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول