اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

فرماندار چادگان خبر داد

کاهش 10 درصدی اعتبارات شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری چادگان گفت: اعتبارات شهرستان چادگان در سال جاری با 10 درصد کاهش به 210 میلیارد ریال رسیده است.

کاهش 10 درصدی اعتبارات شهرستان چادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، علی استوار ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چادگان، اعتبارات تخصیصی تملک دارایی شهرستان چادگان در سال جاری را ۲۱ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان چادگان در سال گذشته 240 میلیارد ریال بود که امسال با کاهش 10 درصدی به 210 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان این که با تخصیص اعتبارات، تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرارمی گیرد، افزود: طرح‌های نیمه تمام در شهرستان که در اولویت کاری قرار دارند را جاده چادگان رزوه، چادگان به اصفهان، استخر سرپوشیده چادگان، سالن ورزشی اورگان، مشهدکاوه، اسفالت باغ ناظر به تهلگی در بخش چنار رود، تجهیز بیمارستان بوعلی و پروژه فاضلاب چادگان هستند.

سرپرست فرمانداری چادگان به مدیران شهرستان تأکید کرد که با جدیت پیگیری‌های لازم را در جذب اعتبارات مصوب و تخصیص داده‌شده انجام دهند که در این روند خود همراه خواهم بود.

استوار در جهت توسعه شهرستان و حقوق شهروندان گفت: مدیران باهمت، تلاش، تعامل و انعطاف‌پذیری بیشتر در راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌ها قدم بردارند و این حرکت روبه‌جلو باید در عمل دیده شود.

به گزارش فارس، در این جلسه کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان آمار مقایسه بودجه امسال با سال‌های گذشته و جهت‌گیری‌های کلی آن را توضیح دادند.

انتهای پیام/63046/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول