اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

ملاقات عمومی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با مردم ابرکوه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح شوق تکریم بیش از 200 نفر از مردم ابرکوه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و معاونین وی ملاقات و مشکلات خود را مطرح کردند.

ملاقات عمومی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با مردم ابرکوه

سید محسن ابطحی در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: برای اولین بار طرح «شوق تکریم» با حضور حجت‌الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد در جوار آستان مقدس امامزاده احمد (ع) شهرستان ابرکوه برگزار شد.

ابطحی خاطرنشان کرد: طی اجرای این طرح بیش از 200 نفر از مردم ابرکوه ضمن ملاقات عمومی با مدیرکل و معاونین وی، مشکلات خود را در حوزه وقف و سایر امور مطرح کرده و مسئولین استانی ضمن پاسخگویی به سؤالات آنان پیرامون حق تملک اعیان، تعدیل مال‌الاجاره موقوفات و ...، برخی مشکلات را در همان محل مرتفع کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه با اشاره به حضور معلولین در طرح مذکور و اعتراض آنان نسبت به مناسب‌سازی نبودن ورودی امامزاده احمد (ع)، تصریح کرد: این محل مقدس دارای دو درب شرقی و غربی است که درب شرقی دارای پله‌های بسیار بوده و افرادی که مشکل جسمی ندارند می‌توانند از آن وارد شوند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه افراد دارای معلولیت و کم‌توان جسمی که بعضاً به دردهای مفصلی دچار هستند، می‌توانند برای زیارت و همچنین شرکت در برنامه‌های امامزاده احمد (ع)، از درب غربی که هیچ‌گونه پله و مانعی ندارد، استفاده کنند.

گفتنی است در خاتمه این ملاقات عمومی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، معاون شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز جهت رسیدگی به برخی موضوعات، دیدار و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول