اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با کسب 14 مدال طلا و 4 نقره و یک برنز رقم خورد

قهرمانی «پارس جنوبی» در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس/ درخشش ووشوکاران گلستانی

تیم ووشو «پارس جنوبی» موفق شد با کسب 14 مدال طلا، چهار برنز به مقام قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس دست یابد.

قهرمانی «پارس جنوبی» در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس/ درخشش ووشوکاران گلستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس از روز گذشته در گرگان پیگیری شد و در نهایت عصر امروز فینال 9 وزن بخش «تالو» برگزار شد که تیم «پارس جنوبی» موفق شد 6 مدال طلا را در این بخش از آن خود کند و تیم هیات ووشو گلستان دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها موفق شد سه مدال طلا را کسب کند.

این پیکارها با حضور ووشوکارانی از سوئد، ویتنام، هند، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، لبنان و ایران برگزار شد و پارس جنوبی و هیات ووشو گلستان نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند که در پایان، تیم پارس جنوبی با عملکرد درخشان تالوکاران و ساندکاران خود با کسب 14 مدال طلا، چهار نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم ووشو گلستان با پنج مدال طلا، هشت نقره و یک برنز دوم شد و هند با سه نقره و سه برنز به مقام سومی رسید.

در رقابت‌های فینال بخش «تالو»، جابر ناصریان از هیات ووشو گلستان موفق شد «آشوک کومار» از هندوستان را در وزن 56 کیلوگرم شکست دهد.

عرفان آهنگریان از هیات ووشو گلستان در وزن منفی 60 کیلوگرم موفق شد رضا سبحانی از پارس جنوبی را شکست دهد و به قهرمانی دست یابد.

همچنین در وزن منفی 65 کیلوگرم علی محمدی از هیات ووشو گلستان «کیران سینگ» از هندوستان را شکست داد و در وزن منفی 70 کیلوگرم محسن سیفی از پارس جنوبی موفق شد «پرادیچ کومار» از هندوستان را شکست دهد و قهرمان شود.

در وزن منفی 75 کیلوگرم یوسف صبری از پارس جنوبی موفق شد عباس شیخی را شکست دهد و در وزن منفی 80 کیلوگرم یزدان کرمی‌نژاد از پارس جنوبی، محمدمهدی گرشاسبی را شکست داد.

در وزن منفی 85 کیلوگرم نیز معین تقوی از پارس جنوبی، مرتضی نوروزی از هیات ووشو گلستان را شکست داد و در وزن مثبت 90 کیلوگرم، آرمان بازیاری از پارس جنوبی، «خالد عمر نوری» را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

گفتنی است، تمامی ووشوکاران ایرانی حاضر در این مسابقات، ملی‌پوشان اصلی و جایگزین تیم ملی ووشو کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا هستند که این مسابقات بین‌المللی بهترین رویداد تدارکاتی قبل از مسابقات آسیایی جاکارتا برای ووشوکاران ملی ما بوده است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول