اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

اهوازی‌ها از عملکرد ملی پوشان قدردانی کردند

شهروندان اهوازی با حضور پرشور خود در اولین ساعات بامداد از عملکرد ملی پوشان در جام جهانی 2018 روسیه قدردانی کردند.

اهوازی‌ها از عملکرد ملی پوشان قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم ملی فوتبال ایران ساعتی پیش در آخرین بازی خود در جام جهانی روسیه به مصاف پرتغال رفت و با نتیجه یک بر یک مساوی متوقف شد. ایرانی‌ها به برد در این بازی نیاز داشتند و به همین دلیل پس از کسب مساوی از صعود به مرحله بعدی جام جهانی باز ماندند.

شاگردان کی‌روش با یک پیروزی برابر مراکش، یک تساوی برابر پرتغال و شکست در برابر اسپانیا با 4 امتیاز در رتبه سوم در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفتند.

عملکرد خوب ملی پوشان سبب شد که علی‌رغم بازماندن از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها مورد تحسین مردم کشور قرار گیرند.

شهروندان اهوازی هم دقایقی پس از بازی به خیابان‌های شهر آمدند و با در دست داشتن پرچم 3 رنگ ایران به شادی پرداختند.

ایران پیش از این 4 دوره در جام جهانی شرکت کرده بود که کسب 4 امتیاز در دور گروهی بهترین نتیجه 5 حضور ایران در جام جهانی فوتبال است.

تیم ملی فوتبال ایران در جام 2018 روسیه توانست پس از 20 سال یک پیروزی دیگر کسب کند و برای نخستین بار در بازی پایانی خود در جام جهانی موفق به کسب امتیاز شد.

شاگردان کی‌روش در بازی نخست موفق شدند مراکش را از پیش رو بردارند اما در بازی دوم بر اثر یک حادثه دروازه خود را باز شده دیدند اما شانس با ملی پوشان ایران همراه نبود و نتوانستند در این بازی علی‌رغم داشتن موقعیت‌های خوب موفق به گلزنی شوند.

در بازی پایانی هم ایرانی‌ها اجازه قدرت نمایی به رونالدو و یارانش را ندادند و بیرانوند توانست یک ضربه پنالتی از برنده 5 توپ طلای جهان را مهار کند.

به هرحال جام جهانی 2018 روسیه برای ایران به پایان رسید و حالا ملی پوشان ما باید برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده شوند، جایی که شاگردان کی‌روش به دنبال قهرمانی در آن هستند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول