اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خیال هواداران از نقل و انتقالات راحت باشد

الیاسی: اگر کمی شانس همراهمان بود صعود می‌کردیم / توشاک با قدرت کار خود را آغاز می‌کند

سرپرست باشگاه تراکتورسازی، گفت: شاید اگر کمی شانس همراهمان بود می‌توانستیم نتیجه بهتری در جام جهانی بگیریم و از گروهمان صعود کنیم.

الیاسی: اگر کمی شانس همراهمان بود صعود می‌کردیم / توشاک با قدرت کار خود را آغاز می‌کند

عباس الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور جان توشاک در تراکتورسازی، گفت: بله توشاک بامداد امروز با استقبال هواداران وارد تبریز شد و انشاءالله امروز کار خود را در تمرینات برای آماده کردن تیمی قوی و در شان هواداران تراکتورسازی آغاز می‌کند.

وی در مورد وضعیت دستیاران خود، اظهار داشت: توشاک یک دستیار به همراه خود به ایران آورد و به زودی وضعیت کادرفنی او مشخص خواهد شد.

الیاسی در مورد شرایط تراکتورسازی در بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکنان خارجی، گفت: خیال هواداران راحت باشد با توجه به نیازهای تیم بازیکنان مورد نظر را جذب می‌کنیم. قرار است بازیکنان خارجی هم با نظر مستقیم سرمربی با توجه به نیاز تیم جذب شوند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مورد محل اردو این تیم، خاطرنشان کرد: هنوز محل اردو مشخص نشده است.

وی در مورد تساوی تیم ملی مقابل پرتغال و حذف از جام جهانی، گفت: جا دارد به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم. آنها همه تلاش خود را کردند و نشان دادند از چه قدرت و توان بالایی برخوردار هستند. تیم ملی شور و نشاط را به جامعه آورد و مردم هم از عملکرد بازیکنان راضی هستند. شاید اگر کمی شانس همراهمان بود می‌توانستیم نتیجه بهتری در جام جهانی بگیریم و از گروهمان صعود کنیم. البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که کادرفنی قطعا آنها را برای دیدارهای آینده برطرف می‌کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول