اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نقوی در گفت‌وگو با فارس:

رویکرد جدید رئیس‌جمهور برای تغییر در رویه‌های موجود را حمایت می‌کنیم/این حرف‌ها باید عملیاتی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما از رویکرد جدید آقای رئیس جمهوری برای تغییر در رویه‌های موجود در شرایط فعلی دشمن حمایت می کنیم و معتقدیم که این حرف‌ها نباید در حد شعار بماند و باید عملیاتی شود.

رویکرد جدید رئیس‌جمهور برای تغییر در رویه‌های موجود را حمایت می‌کنیم/این حرف‌ها باید عملیاتی شود

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صحبت‌های امروز رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور در خصوص مقاومت در برابر دشمن و تغییر رویکرد در شرایط فعلی کشور گفت:‌ ما از این رویکرد دولت حمایت می‌کنیم و معتقدیم که صحبت‌های امروز آقای رئیس جمهور باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد و در حد حرف باقی نماند.

وی افزود: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که سر دادن شعار و تبلیغات این چنینی جایگاهی ندارد و عرصه، عرصه عمل است و باید حرف‌ها و صحبت‌ها جنبه اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ امروز ما در دو جبهه داخلی و خارجی باید به فعالیت بپردازیم و ضمن اینکه در داخل به حمایت از تولیدکنندگان می‌پردازیم در عرصه خارجی باید در مقابل دشمن تمام‌ قد بایستیم و مقاومت کنیم.

نقوی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشور ایجاد می‌کند تا تیم اقتصادی دولت تغییر کند چرا که آقایانی که اکنون در رأس کار در این بخش هستند 5-6 سال است که در این سمت هستند و نتیجه کار آنها را امروز می‌بینیم و باید نیروهای جوان، خلاق و جهادی جایگزین آنها شود.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد دولت برای حمایت از تولید ملی حمایت می‌کنیم و خواستار تغییر در رویکرد و تیم اقتصادی دولت هستیم و نمایندگان امروز با صدور بیانیه‌ای و با امضای 187 نفر از وکلای ملت این خواسته را از دولت مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول