اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

استان هرمزگان درآمد هزاران میلیاردی دارد، اما مردمش با سختی زندگی می‌کنند/ برخی وزرا کارایی لازم را ندارند

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: در استانی مانند هرمزگان درآمدهای گمرکی، نفت، گاز و مالیات هزاران میلیارد تومان است، اما متأسفانه مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی می‌کنند.

استان هرمزگان درآمد هزاران میلیاردی دارد، اما مردمش با سختی زندگی می‌کنند/ برخی وزرا کارایی لازم را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز 2 پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اظهار داشت: از  وزیر نفت به خاطر شجاعت و صلابتش که در تمام زمینه‌های داخلی و خارجی مدافع خوبی برای انقلاب و نظام بوده‌اند تشکر می‌کنم.

وی افزود: شرایط استان هرمزگان با حضور استاندار جدید بسیار خوب بوده، همدلی و وفاق مناسبی در استان ایجاده شده است که  امیدواریم با همین روند اهداف نظام مقدس و دولت تدبیر را در هرمزگان اجرا بشود. 

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان خطاب به رئیس جمهور گفت: فاز دوم  پالایشگاه نفت ستاره با حضور حضرتعالی افتتاح شد و بسیار خرسندیم که در گوشه‌ای از کشور این اتفاق افتاد که جا دارد از تمام دست‌اندرکاران از کارگر ساده تا مدیران این مجموعه تشکر کنیم، چراکه این حرکت بسیار بلند و باارزش برای کشور است.

مرادی توضیح داد: تا زمانی که نگاهی متأثر از همدلی و همراهی در کشور حاکم است، ملت ایران نه از آمریکا و نه از هیچ قدرت خودخواه دیگری  هراس ندارد؛ به دولت اعتماد داریم، چراکه مقام معظم رهبری اعتماد دارند و برای برون‌رفت از مشکلات چاره‌ای جز اعتماد به دولت نداریم.

وی تأکید کرد: اما مشکلاتی که چند روز اخیر در کشور در زمینه بالا رفتن نرخ ارز و کالاهای عمومی به وجود آمده، صرفاً مربوط به برجام نبوده و شما به عنوان رئیس جمهور شاید به این نتیجه رسیده‌اید که بعضی از اعضای کابینه کارایی لازم را برای حل مشکل مردم ندارند، قطعا ًمجلس به این موضوع ورود می‌کند و حساسیت به خرج می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان متذکر شد: مردم از سختی‌ها هراس ندارند، چون 40 سال مشکلات را چشیده‌اند و تا کشورهایی مثل آمریکا حضور دارند حضور مردم در تمام مناسبت‌ها در حمایت از نظام اسلامی و کشورهای مظلوم مؤید پایداری و مقاومت ملت است. 

مرادی گفت: آنچه که امروز تاب و تحمل مردم را گرفته، تبعیض و فساد در کشور است؛ جوانی 38 هزار سکه را یک شبه احتکار می‌کند و همزمان جمعی از مردم تمام زندگی خود را از دست می‌دهند و افرادی هزاران میلیارد تومان اختلاس می‌کنند.

وی بیان داشت: جناب رئیس جمهور توجه کنید در استانی مانند هرمزگان درآمدهای گمرکی، نفت، گاز و مالیات هزاران میلیارد تومان است، اما متأسفانه مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی می‌کنند و در این استان که دروازه اقتصاد کشور است و مهم‌ترین مناطق آزاد و صنایع بزرگ وجود دارد، برای جذب و اشتغال جوانان و به‌کارگیری آنها در هیأت مدیره مناطق آزاد با مشکل مواجه هستیم.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان مطرح کرد: ریاست محترم جمهور، خواسته به حق مردم استان هرمزگان، رونق اقتصادی و رفع تبعیض‌هاست؛ خواهش دارم در سفرهایی که به استان انجام داده‌اید نگاه بلندی که به همه کشور دارید به هرمزگان هم داشته باشید؛ امیدواریم این سفر یک دستاورد خوبی برای استان داشته باشد تا برای همیشه در ذهن مردم استان نقش ببندد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول