اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا توسط قایقران مریوانی/ کاراته‌کاهای بانه‌ای دو نشان برتر کشوری کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: قایقران خوش‌آتیه مریوانی نشان طلای مسابقات روئینگ جوانان قهرمانی آسیا در بخش دونفره را از آن خود کرد.

کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا توسط قایقران مریوانی/ کاراته‌کاهای بانه‌ای دو نشان برتر کشوری کسب کردند

حامد جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: تیم ملی روئینگ پسران و دختران جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی حضور یافت.

وی افزود: این رقابت‌ها با شرکت کشورهای مختلف آسیایی از روز پنجم تیرماه در شهر چونگجو کره جنوبی در رده سنی جوانان آغاز شد.

جولایی خاطرنشان کرد: شیرزاد قادری قایقران خوش‌آتیه مریوانی به همراه میلاد الهوردیان، و رضا قهرمانی سه قایقران ایران بودند که در بخش پسران راهی این مسابقات شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: در روز سوم این رقابت‌ها شیرزاد قادری ورزشکار کردستانی و میلاد الهوردیان در روئینگ دونفره با زمان ۶:۴۴.۵۴٩ صاحب نشان زرین طلا شدند و با اقتدار بر سکوی نخست ایستادند.

وی یادآوری کرد: قادری نشان نقره و برنز رقابت‌های روئینگ جوانان قهرمانی آسیا در کشورهای سنگاپور و تایلند را در کارنامه ورزشی و آلبوم افتخارات خود دارد.

جولایی ادامه داد: مسابقات روئینگ مردان جوانان قهرمانی آسیا تا 10 تیرماه در شهر چونگجو کره جنوبی با برگزاری مواد مختلف ادامه خواهد داشت

کسب دو نشان برتر توسط کاراته‌کاهای بانه‌ای در لیگ کاراته وان کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان همچنین گفت: کاراته کاهای بانه‌ای به نمایندگی از کردستان در مرحله نخست رقابت‌های لیگ کاراته وان کشور دو نشان نقره و برنز را از آن خود کردند..

وی اضافه کرد: مرحله نخست رقابت‌های لیگ کاراته وان کشور در بخش مردان و زنان با معرفی نفرات برتر در تهران به کار خود پایان داد.

جولایی اظهار داشت: این رقابت‌ها در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و شرکت کنندگان در بخش های کمیته انفرادی، کاتای تیمی و انفرادی در اوزان مختلف با هم پیکار کردند.

وی گفت: کاراته کاهای پسر و دختر بانه‌ای به نمایندگی از کردستان در این رقابت‌ها حضور یافتند که آکام خندانی در بخش کاتای انفرادی نوجوانان نشان نقره را بر گردن آویخت و اشکان رحیمی، آکام خندانی و دیار محمدی در کاتای تیمی جوانان مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اذعان داشت: تیم پسران و دختران بانه به مربیگری آسو عطاپور و بدری احمدی در مرحله نخست رقابت‌های لیگ کاراته وان کشور شرکت کردند.

وی افزود: این رقابت ها به منظور پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی در پنج مرحله برگزار خواهد شد و در نهایت نفرات اول تا چهارم رنکینگ به طور مستقیم به تیم ملی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول