اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه مواضع جبهه النصره در جنوب و شمال شرق درعا را در هم کوبید

ارتش سوریه با هدف قطع خطوط کمک رسانی به تروریست‌ها از مرز اردن به جنوب سوریه مواضع جبهه النصره در جنوب شرق درعا را در هم کوبید و در شمال شرق درعا هم مناطق تازه ای را به کنترل خود درآورد.

ارتش سوریه مواضع جبهه النصره در جنوب و شمال شرق درعا را در هم کوبید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات مبارزه با تروریست‌ها در جنوب سوریه ضربات محکم و بینظیری به مواضع استقرار و خطوط کمک رسانی گروه‌های تروریستی در پیرامون گمرک قدیم (در جنوب شرق شهر درعا) و حومه شمال شرقی درعا وارد کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، یگانی از ارتش سوریه مواضع استقرار تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن را در پیرامون منطقه گمرک قدیم را زیر آتش بمباران خود گرفتند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و نابودی استحکامات آنها در اراضی کشاورزی منجر شد.

دشت‌های اطراف منطقه گمرک قدیم که تروریست‌های جبهه النصره در آنجا مستقر هستند یکی از مهم‌ترین راه‌ها و خطوط امداد رسانی اصلی برای آنها در درعا البلد محسوب می‌شود در واقع منطقه گمرک قدیم که در اشغال تروریست‌ها قرار دارد یکی از مهمترین گذرگاه‌ها به سمت اردن است.

در حومه شمال شرقی یگان‌هایی از ارتش سوریه با ادامه عملیات گسترده خود علیه مواضع و مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های تروریستی وابسته به آن در شهرک‌های الغاریة الغربیة، الکرک الشرقی و المسیفرة شماری از این تروریست‌ها را که صفوفشان از هم فروپاشیده و روحیه خود را باخته‌اند کشته و زخمی کرده و روستاها و شهرک هایی را به کنترل خود درآوردند علاوه بر مناطق دیگری که از طریق حصول آشتی های ملی به آغوش دولت سوریه بازگشته است.

ارتش سوریه دیروز نیز روستاها و شهرک‌های الحراک، رخم، الصورة، علما، الملیحة الغربیة و الملیحة الشرقیة را در شمال شرق شهر درعا پس از عملیات دقیق و متمرکز علیه مخفیگاه‌های گروه های تروریستی وابسته به جبهه النصره بازپس گرفتند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها کشته شده و مابقی سلاح و مهمات خود را رها کرده و از منطقه گریختند.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول